پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۵۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
مدیرعامل پسماند شهرداری سمنان بر ارتقاء سلامت و رفاه پاکبانان و رضایت شهروندان هدف سازمان مدیریت پسماند تأکید کرد.

شعارسال: مدیرعامل پسماند شهرداری سمنان بر ارتقاء سلامت و رفاه پاکبانان و رضایت شهروندان هدف سازمان مدیریت پسماند تأکید کرد.

حمیدرضا پیوندی در نشست با پاکبانان سه ناحیه سمنان گفت: ارتقاء سلامت و رفاه پاکبانان از اهداف سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان است.

وی با بیان اینکه هر شش ماه به‌ صورت مرتب لباس کار، بادگیر، کفش، ماسک و دستکش تهیه و در اختیار پاکبانان قرار می‌گیرد، افزود: امسال برای کارگران شیفت شب لباس مخصوص که دارای شبرنگ است نیز خریداری شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان با اشاره به اینکه آزمایش‌های صحت سلامت به‌ صورت سالانه انجام می‌شود، تصریح کرد: 174 پاکبان سمنانی در خرداد ماه امسال تست صحت سلامت داده‌اند.

وی یکی از دیگر اهداف سازمان مدیریت پسماند را رضایت شهروندان از خدمات‌دهی عنوان و اشاره کرد: پاکبانان جهت تحقق این هدف سازمانی موظف هستند علاوه بر رفت و روب کامل مسیر خود، قوانینی چون ممنوعیت کشیدن سیگار در زمان کار، برخورد خوب و مناسب با همشهریان، حضور به موقع در محل کار، نظافت عمومی و پوشش لباس فرم سازمانی را رعایت کنند.

پیوندی پاکبانان را امین شهر عنوان و بیان کرد: در صورتی که پاکبانان در زمان کار مورد مشکوکی را در محله‌ها مشاهده کنند، موظف‌اند بدون درگیری به پلیس 110 اطلاع‌رسانی کنند و اشیایی که بلا صاحب در معابر و خیابان رها شده‌اند را به ‌عنوان اشیاء گمشده به واحد روابط عمومی سازمان تحویل دهند تا از راه‌های قانونی و صحیح به دست صاحبان اموال برسد.

وی خاطر گفت: در شهر سمنان 174 پاکبان در سه ناحیه تقسیم‌بندی شده و فعال هستند که رفت و روب و پاک‌سازی مکان‌های مشخص شده را بر عهده دارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان ساعت کاری پاکبانان را ساعت 6 صبح لغایت 13:30 ظهر عنوان کرد و افزود: در نوبت اول پاکبانان رفت و روب میدان‌ها و معابر را انجام می‌دهند.

پیوندی خاطرنشان کرد: گروهی دیگر از پاکبانان در شیفت دوم از ساعت 19 عصر تا 3 بامداد مشغول به جمع‌آوری زباله‌ها هستند لذا همشهریان نیز با گذاشتن زباله‌های خود از ساعت 7 الی 8 شب در سطل‌های مخصوص جمع‌آوری زباله قرار دهند تا در پاکیزگی شهر یاریگر پاکبانان باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 20 دی 1396، کدخبر: 13961020000055، www.semnan.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
خسته نباشید و خدا قوت به تمام پاکبان های شهر
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
از صمیم قلب امیدواریم به مشکلات پاکبانان زحمت کش استان و کشور رسیدگی کامل بشود تا مبادا در محدودیت و تنگنا های دشوار زندگی و فقر قرار گیرند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین