پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۰۳۶۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: نهایت تلاش اعضای کمیسیون تلفیق این است که لایحه بودجه سال آینده کمترین فشار اقتصادی را بر روی زندگی مردم وارد کند.

شعار سال: شهروز برزگر عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 97 با بیان اینکه نهایت تلاش اعضای کمیسیون تلفیق این است که لایحه بودجه سال آینده کمترین فشار اقتصادی را بر روی زندگی مردم وارد کند، گفت: با تدابیری که در کمیسیون تلفیق اتخاذ شده و با ردیف بودجه‌ای که در لایحه 97 برای اشتغال جوانان از سوی دولت تعریف شده است،‌ امیدواریم که در سال آینده بیش از یک میلیوننفر نیروی جدیدوارد بازار کار شوند.

وی با اشاره به پتانسیل‌های اقتصادی کشور تصریح کرد‌: براساس گزارش نهادهای بین‌الملی، ایران تا 10 سال آینده تبدیل به امن‌ترین کشور برای سرمایه گذاری خارجیمی‌شود و ما امروز شاهد هستیم که به دلیل نیروی کار ارزان و امنیت بالای کشور، شرکت‌های خارجی نسبت به سرمایه گذاری در ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.

برزگر با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در برخی شهرهای کشور گفت:‌ دشمنان ایران که از پتانسیل‌های بالای ایران برای سرمایه‌گذاری خارجی به خوبی آگاه هستند قصد دارند تا با ایجاد ناامنی در کشور نظر شرکت‌های خارجی را نسبت به سرمایه گذاری در ایران تغییر دهند.

نماینده مردم سلماس در مجلسبا بیان اینکه ملت ایران از اتفاقات سال 88 این تجربه را کسب کرده‌اند که هرگونه ناامنی در کشور در نهایت به منافع ملی آسیب می‌رساند خاطر نشان کرد‌: حضور پرشور مردم در محکومیت اقدامات برخی اغتشاش گران باعث شد تا نقشه‌کشورهای استعمارگر به ویژه آمریکا در ناامن سازی کشور کاملا خنثی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 20 دی 96، کد مطلب: 1623639: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
لطفا وعده هایی که توان عملیاتی کردن آن را ندارید به مردم ندهیم ، چند سال است که در این مملکت قول های دروغ به مردم داده میشود در دوران انتخابات
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین