پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۷۸۶
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
استاندار کرمانشاه از ساخت یک مستند در خصوص آسیب های فنی زلزله اخیر استان خبر داد

شعار سال: هوشنگ بازوند امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح نگارخانه شهر کرمانشاه اثرات هنر را در جامعه بسیار چشمگیر دانست و ابراز داشت: امید است این اقدام فرهنگی نقطه عطفی در توسعه فرهنگی استان کرمانشاه باشد.

استاندار کرمانشاه افزود: در بسیاری از مواقع هنر اثرگذاری فراوانی دارد ما می بینیم در جریان سوریه تصویری از یک کودک در کنار دریا، اروپا را وادار کرد پناهندگی به ۱۰ میلیون نفر را قبول کند و این محقق نمی شد مگر با هنرنمایی یک عکاس.

بازوند یادآور شد: همانطور که در حال حاضر قدرت در اقتصاد نهفته است شاید قرن های آینده این قدرت در هنر و تاریخ نهفته باشد.

وی با بیان اینکه نگرانی ابرقدرت های امروزی از سرمایه های عظیم هنری و فرهنگی کشورها است، گفت: با کمی تامل می توان فهمید نوک پیکان طالبان و داعش، سرمایه های فرهنگی و هویت فرهنگی کشورها را نشانه گرفته است.

وی هنر و هنرمند را از سرمایه های هر کشوری دانست و اذعان داشت: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری غفلت از همین موضوع است.

بازوند در ادامه اشاره ای به کمک های بی دریغ سپاه، بسیج، ارتش، نیروهای هلال احمر و دیگر نهادها در جریان زلزله اخیر داشت و گفت: پیام رهبر انقلاب در دقایق اولیه این حادثه وحدت و وفاقی را در بین مردم کشور رقم زد.

وی افزود: بی شک هنرنمایی عکاسان و اصحاب رسانه و انتشار عکس های مختلفی از این حادثه در فضای مجازی در ایجاد همدلی و همدردی مردم سراسر کشور با مردم آسیب دیده استان کرمانشاه نقش آفرینی داشته است.

وی از ساخت یک مستند در خصوص آسیب های فنی زلزله اخیر استان کرمانشاه خبر داد و خاطر نشان کرد: بسیاری از عکس هایی که برای ساخت این مستند در دست است کار متخصصین را بسیار راحت کرده و برخی آنقدر حرفه ای عمل کردند که مهندسین عمران می توانند از روی آن عکس ها به نکات قابل توجهی در ساخت و سازها پی ببرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 21دی 96، کدمطلب:4196895، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین