پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۹۱۸
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به صورت سرزده از مناطق زلزله‌زده بخش کوهساران راور بازدید کرد.

شعار سال: محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به صورت سرزده و بدون تشریفات از مناطق زلزله‌زده بخش کوهساران راور بازدید کرد و در جریان روند آواربرداری واحدهای مسکونی تخریب شده و تشکیل پرونده برای دریافت تسهیلات بازسازی قرار گرفت.

نماینده مردم راور در مجلس شورای اسلامی همچنین در این بازدید ضمن گفت‌وگو با ساکنان مناطق زلزله‌زده از جمله گورک، گزک، درب هزار، حرجند و ... آخرین وضعیت رسیدگی‌ها و مشکلات مردم را مورد بررسی قرار داد.

یکی از مشکلاتی که در این بازدید از سوی مردم زلزله‌زده مطرح شد، آواربرداری تعدادی از واحدهای مسکونی بود که طی تماس تلفنی پورابراهیمی با رئیس بنیاد مسکن شهرستان راور بر تسریع در اجرای آن تأکید کرد و مقرر شد تا طی هفته آینده کار آواربرداری در این منطقه به پایان برسد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در جریان این بازدید در جمع مردم منطقه کوهساران اظهار داشت: کار آواربرداری در منطقه زلزله‌زده کوهساران راور در حال انجام است و بازسازی چند واحد مسکونی در روستای گورک که کانون زلزله 6.2 ریشتری 10 آذر ماه امسال بود در مرحله نصب اسکلت قرار دارد.

محمدرضا پورابراهیمی افزود: آواربرداری دیگر واحدها به دلیل شرایط جوی و سرمای هوا به تأخیر افتاده بود که طی روزهای آینده مجدد از سر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور فرماندار راور و بخشدار کوهساران در زمینه تسریع بر روند کار تشکیل پرونده برای واحدهای مسکونی تخریبی ناشی از زلزله عنوان کرد: برای گازرسانی به منطقه نیز جلسه‌ای با شرکت گاز برگزار شده و طبق جمع‌بندی نهایی، گازرسانی به منطقه انجام شده و نصب علمک‌های گاز منطقه کوهساران تا 10 روز آینده آغاز میشود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد آبرسانی به منطقه زلزله‌زده کوهساران راور نیز گفت: برای تأمین آب شرب منطقه نیز، هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم با آب منطقه‌ای کرمان صورت گرفته است.

به گزارش فارس، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در این بازدید که به صورت سرزده و بدون حضور مسؤولان استانی و شهرستانی انجام شد از ستاد بازسازی مستقر در روستای گورک و چادرهای زلزله‌زدگان بازدید کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 22دی 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۰۲۲۰۰۰۳۲۳، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین