پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
دولت قول‌های زیادی به خصوص در بحبوبه انتخابات به مردم داد و در همان اثنا وزیر نیروی وقت حمید چیت‌چیان برای کلنگ‌‌زنی به یاسوج آمد اما معلوم شد که بسیاری از قول‌های دولت در دوره چهار ساله قبلی تنها در حد وعده بوده است.

شعار سال: حسن روحانی رئیس‌جمهور در سفرهای استانی خود در چهار سال قبل یک بار به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و در همان یک بار هم قول‌ها و وعده‌هایی به مردم استان داد که برخی از این وعده‌ها تاکون عملیاتی نشده است.

یکی از این قول‌ها مربوط به تأمین اعتبارات ساخت تصفیه‌خانه اضطراری شهر یاسوج بود که امروز بیش از هر روز دیگر به این تصفیه‌خانه در شهر یاسوج نیاز است.

شهر یاسوج یکی از شهرهایی است که نام آن در لیست شهرهای دارای تنش آبی نوشته شده و به همین خاطر در سال‌های آتی نیاز شدیدی به تصفیه خانه آب اضطراری در این شهر است.

در هنگامه‌ای که سد تنگ سرخ به سرانجامی نرسیده و نباید امیدی به ساخت آن لااقل در 10 سال آینده داشت تصفیه خانه اضطراری شهر یاسوج نیاز ضروری است.

این طرح مهم که مستقیما با زندگی مردم سر و کار دارد یکی از طرح‌هایی است که در سفر دولت به استان مصوب شد ولی مسؤولان استانی هنوز که هنوز است پی‌گیر ابلاغ اعتبارات آن هستند.

به گزارش فارس، دولت قول‌های زیادی به خصوص در بحبوبه انتخابات به مردم داد و در همان اثنا وزیر نیروی وقت حمید چیت‌چیان برای کلنگ‌‌زنی به یاسوج آمد اما معلوم شد که بسیاری از قول‌های دولت در دوره چهار ساله قبلی تنها در حد وعده بوده است از جمله تسهیلات 140 میلیارد تومانی فنی و اعاتباری که از آن هم خبری از آن نشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 22دی 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۰۲۲۰۰۰۰۷۵، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین