پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۹۲۲
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
هر متر مکعب آب در استان کهگیلویه و بویراحمد برای دولت 1300 تومان هزینه دارد که تنها مبلغی کمتر از 400 تومان برای هر متر مکعب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

شعار سال: مصرف آب در استان کهگیلویه و بویراحمد آن گونه که مشاهده می‌کنیم چندان مطلوب نیست و آب به خوبی و بهینه در استان مصرف نمی‌شود.

استفاده از آب آشامیدنی در شهرها و روستاها جهت آبیاری باغچه‌ها و گاه مزارع و باغ‌ها باعث شده که علی‌رغم کم بودن جمعیت استان اما به نسبت سایر مناطق کشور در استان ما مصرف آب بسیار بیشتر باشد.

آن گونه که مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان گزارش داد هر متر مکعب آب در استان کهگیلویه و بویراحمد برای دولت 1300 تومان هزینه دارد که تنها مبلغی کمتر از 400 تومان برای هر متر مکعب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

با این تفاسیر و به دلیل خشکسالی و کم بارشی‌ها که امسال نمود بیشتری پیدا کرده لازم است تا در مصرف آب تجدید نظر شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 22دی 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۰۲۲۰۰۰۰۶۳، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین