پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۹۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه نمی‌توان جلوی ورود پرندگان مهاجر را گرفت احتمال ورود بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به خوزستان وجود دارد.

شعار سال: شکرالله سلمان زاده شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با اشاره به وجود برخی احتمالات در رابطه با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان اظهار کرد: تاکنون هیچ نوع مورد مشکوکی مبنی بر ورود این بیماری به استان گزارش نشده است.

وی بابیان اینکه این بیماری هیچ‌گونه مخاطراتی برای انسان ندارد، گفت: آنفلوانزای پرندگان افراد را بیمار نمی‌کند، این بیماری وارد استان خوزستان نشده اما استان‌های اصفهان و لرستان و به‌طور کل 15 استان را تاکنون درگیر کرده است.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان بابیان اینکه امکان ورود آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به استان وجود دارد، بیان کرد: با توجه به اینکه نمی‌توان جلوی ورود پرندگان مهاجر را گرفت احتمال ورود بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به خوزستان وجود دارد.

وی به اشاره به برخی تصمیمات صورت گرفته در شورای سلامت خوزستان مبنی بر جلوگیری از ورود این بیماری به استان، افزود: مقرر شد تا اطلاع ثانوی مرغ زنده از خارج استان وارد نشود ضمن اینکه تخم‌مرغ از جاهای مطمئن خریداری شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 22دی 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۰۲۱۰۰۱۳۷۳، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین