پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۹۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
یک فعال محیط زیست ابوزیدآباد گفت: با توجه به مشکلات عدیده زیست محیطی چاله زباله برای محیط زیست، منطقه یخاب در معرض خطر بحران بزرگ زیست محیطی است.

شعار سال: یک فعال محیط زیست ابوزیدآباد گفت: با توجه به مشکلات عدیده زیست محیطی چاله زباله برای محیط زیست، منطقه یخاب در معرض خطر بحران بزرگ زیست محیطی است.

 مصیب صدری در حاشیه بازدید از مناطق حفاظت شده یخاب و در خصوص مشکلات زیست محیطی منطقه ابوزیدآباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع چاله زباله مشکل اساسی زیست محیطی ما است که با وجود پیگیری های مستمر هنوز جای کار زیادی دارد و اگر برای رفع این معضل اقدامی صورت نگیرد این معضل به بحران زیست محیطی فرا منطقه ای تبدیل خواهد شد.

وی افزود: وجود چاله زباله در کنار اراضی کشاورزی و به خصوص منطقه نمونه یخاب خطر بزرگ زیست محیطی است که باید به صورت جدی تر مورد توجه قرار گیرد و به جز اینکه جلوه زشتی به منطقه ابوزیدآباد داده است٬ معضلات زیست محیطی زندگی مردم را نیز در خطر قرار داده و موجب تکثیر میکروب و انواع بیماری ها می شود.

این فعال محیط زیست تصریح کرد: با بررسی های سطحی، منابع طبیعی چیزی حدود ۲۰ هکتار برای دفن زباله اختصاص داده است ولی با مشاهده وسعت تخریب اراضی که قابل مشاهده است چیزی حدود ۱۵۰ تا ۱۶۰ هکتار از راضی تخریب شده که به دنبال آن آب سفره های زیر زمینی کاشان و آران وبیدگل تهدید می شود و باید فکر اساسی برای این معضل زیست محیطی کرد.

صدری به فعالیت کارخانه کمپوست اشاره کرد و گفت: فعالیت این کارخانه می تواند قدری از مشکلات را حل کند ولی با توجه به حجم بالای زباله های کاشان و شهرهای اطراف امیدواریم در این خصوص اقدام لازم اعم از ساخت نیروگاه، کارخانه بازیافت و کارخانه کمپوست صورت گیرد و گامی موثر در راستای حفظ محیط زیست و سلامت جامعه و حفظ زیستگاه های جانوری برداشته شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 22دی 96، کدمطلب:96102211508، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
یعنی هیچ راه حلی برای دفع قانونی اینا پیدا نکردن؟!
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین