پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۹۳۸
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ضریب تخت بیمارستان در استان به 2.2 خواهد رسید.

شعار سال: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ضریب تخت بیمارستان در استان به 2.2 خواهد رسید.

 پیمان آسترکی در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم بیمارستان شفای خرم‌آباد، اظهارکرد: سلامت و درمان از دغدغه‌های همه جامعه و مسئولین محسوب می‌شود. طرح تحول سلامت تا حدود زیادی دغدغه مردم را در این بخش از بین برده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: در لرستان ضریب تخت بیمارستانی نسبت به جمعیت استان قبل از اجرای طرح تحول سلامت حدود 0.8 و یا 0.9 بود اما از سال 93 تاکنون با سرمایه‌گذاری‌ها و تخصیص منابع در این عرصه تعداد تخت‌های بیمارستانی به 2450 و ضریب 1.1 رسید. بنا بر برنامه ریزی‌های انجام شده تا افق 1404 ضریب تخت بیمارستانی در لرستان به 2 برابر یعنی حدود 2.2 خواهد رسید.

وی بیان کرد: در لرستان به علت کمبودها تعدادی از بیماران جهت درمان به خارج از استان می‌روند که این مطلوب ما نیست و باید تمام خدمات درمانی در استان ارائه شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: این پتانسیل در استان لرستان وجود دارد و باید از سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و درمان استفاده کنیم. بیمارستان شفا یک برند موفق برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در عرصه بهداشت و درمان است.

وی با بیان اینکه باید سرمایه‌گذاری بیشتری در استان برای اشتغال صورت گیرد، گفت: رسانه‌ها امنیت روانی در استان را برای سرمایه‌گذاری منعکس کنند.

اسد عبداللهی فرماندار خرم‌آباد نیز در این مراسم گفت: طرح تحول سلامت یکی از کارهای مهم دولت تدبیر و امید بود که طی چهار دهه گذشته تحول عظیمی در بخش بهداشت و درمان استان صورت گرفته است. مراکز درمانی در استان لرستان تجهیز و بازسازی شده‌اند که تعداد آنها در حال افزایش است.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه دولت اهمیت خاصی به بخش خصوصی داده است و باید این بخش را تقویت کرد، افزود: ایجاد شغل برای دولت بسیار سخت است و باید به سمت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برویم.

عبداللهی گفت: بخش بهداشت و درمان در استان لرستان موفق عمل کرده است.

همچنین دکتر روح‌الله فکوری رئیس سابق بیمارستان شفا خرم‌آباد در این مراسم، گفت: جدا شدن مدیر از سیاست‌گذاری یک ضرورت است. زمینه‌های ارائه خدمت بهتر فراهم خواهد شد و توسعه جز با سرمایه‌گذاری رخ نخواهد داد.

وی تصریح کرد: بودجه عمومی دولت در شرایط فعلی به تنهایی کفاف پروژه‌های زیرساهتی و هزینه‌های جاری را می‌دهد. سرمایه‌گذاری بخش خصوصی رونق استان را به همراه خواهد داشت و سرمایه نیاز به ثبات اجتماعی و امنیت دارد.

وی با بیان اینکه نقاط ضعف و کم و کاستی‌ها در استان باید کمتر منعکس شود، افزود: انتقاد لازم است اما باید در پیشرفت کار اثر داشته باشد. هیچ استانی وخامت اشتغال استان لرستان را ندارد و رسانه‌ها باید امنیت مطلوب را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنند.

فکوری با بیان اینکه 9 سال است رتبه یک کشور را داریم، گفت: باید زمینه ارائه خدمات بیشتر در لرستان فراهم شود.

در پایان این مراسم دکتر رامین خسروی به عنوان رئیس جدید بیمارستان شفا معرفی شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 22دی 96، کدمطلب:96102211498، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین