پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۹۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
مردم ایران قدر شهداء را خوب می دانند و حاضر به پایمال شدن خون آنها نیستند

شعار سال: امام جمعه موقت مشهد مقدس امروز در خطبه هایمردم پیرو ولایت و حافظ خون شهدا هستند عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته مشهد که در رواق امام خمینی رحمت الله علیه حرم مطهر رضوی برگزار شد گفت :امروز مردم ایران با پاسداری از خون 300 هزار شهید به وطن خود همچنان عشق می ورزند و اجازه نمی دهند تا بدن نجس سربازان آمریکایی وارد این خاک شود .

حجت الاسلام والمسلمین فرزانه با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم قم مقدس افزود : در هفته‌های اخیر نگاه دنیا به ایران دوخته شده بود، مقام معظم رهبری در 19 دی در دیدار با مردم قم سخنرانی مهم و تحلیلی واقع‌بینانه و بی‌نظیر از وقایع اخیر داشتند؛ در این سخنرانی مقام معظم رهبری عیار و قدر و منزلتی برای مردم ایران برشمردند و فرمودند لازم است از ملت عزیزمان تشکر کنم و هزار بار باید تشکر کنم زیرا ملتی رشید، وفادار و بابصیرت و زمان شناس و لحظه شناس است و هر کدام از این تعابیر تفسیر زیادی دارد.

او با اشاره به اینکه این ملت به این حد از تکامل رسیده و رهبر معظم انقلاب این گونه از آن تعریف می‌کند تصریح کرد: چند علت برای این تکامل می‌توان برشمرد؛ نخست اینکه این ملت دارای تفکر تشیع است؛ تفکر شیعی دارای چندین خصوصیت است که نخستین آن این است که با فطرت انسان سازگار است و دوم اینکه تفکر شیعی متکی به عقل و منطق است و از خرافات و جهل دور است و رهبرانی بی‌نظیر و بی‌بدیل دارد.

وی افزود: علت دوم این است که این ملت، جاذبه‌هایی از رهبران خود دیده که جز در ائمه این خصوصیات دیده نشده است؛ دل مردم با عشق به این دو رهبری گره خورده است؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی و این حکومت نیز از دلایل دیگر این تکامل است، مردم میان نظام و مسئولان تمایز می‌گذارند و به این شناخت رسیده‌اند که اگر مسئولی به نظام پایبند بود به وی توجه دارند و اما اگر کسی با نظام ارتباطی ندارد تحت تاثیر وی قرار نمی‌گیرند.

امام جمعه موقت مشهدمقدس تصریح کرد: اگر حکومت نداشتیم این اقتدار و توان نظامی را نیز نداشتیم و این عزت را در دنیا نداشتیم و مردم قدر نظام خود را به خوبی می‌دانند و اگر روزی مسئولان از نظام جدا شوند مردم از عشقشان به نظام جدا نمی‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین فرزانه تصریح کرد: یکسری مشکلات مربوط به خود ما و مسئولان است؛ سیاسیون به جای این که به فکر حل مشکل باشند شروع به خراب کردن یکدیگر می‌کنند، یکدیگر را خراب کردن مشکلی را حل نمی‌کند؛ مشکل نخست مشکل محرومیت است و خانواده‌های زیادی دچار محرومیت هستند.

امام جمعه موقت مشهدمقدس اظهار داشت: مسئولان باید دلشان قرص باشد و میدان مسئولیت را میدان تفاخر ندانند و نباید برای حل مشکلات مردم چشمشان به بیرون باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 22دی 96، کدمطلب:۱۹۸۸۲۷۷، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
United States
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
ما پشت مردم و مملکتمون هستیم ببینیم شما هم پشت ما هستید یا نه
مثل رهبر باشیم دلسوز و با درایت
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین