پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۰۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
سهراب شرفی در نخستین جشنواره تخصصی توانمندی های صنایع غذایی ، آشامیدنی و دارویی استان فارس که شامگاه پنجشنبه در شیراز برگزار شد، افزود: مسئولان و دولتمردان به مشکلات کشور پی برده اند و در صدد رفع موانع هستند.

شعار سال: سهراب شرفی در نخستین جشنواره تخصصی توانمندی های صنایع غذایی ، آشامیدنی و دارویی استان فارس که شامگاه پنجشنبه در شیراز برگزار شد، افزود: مسئولان و دولتمردان به مشکلات کشور پی برده اند و در صدد رفع موانع هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ارتقای نشان های تحاری ایران در سطح بین المللی را زمینه ساز توسعه تجارت و افزایش صادرات دانست و گفت: برند سازی در حوزه تولید به تلاش و حمایت نیاز دارد و این توانایی در جامعه وجود دارد ولی باید مسئولان نیز از این فرایند حمایت کنند و موانع فرارو را برطرف کنند.

رئیس انجمن توسعه تجارت استان فارس همچنین اظهار کرد: انتظار است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز راههای توسعه اقتصادی را هموار و سدهای موجود را از میان بردارند اما برخی نمایندگان حتی پاسخ تلفن فعالان اقتصادی را هم نمی دهند.

سهراب شرفی افزود: مشکلات ، موانع و سدهای قانونی زیادی پیش روی فعالان اقتصادی وجود دارد و انتظار داریم نمایندگان مجلس این موانع را برطرف کنند و پای درد دل فعالان عرصه اقتصادی فارس بنشینند.

در این آیین، نخستین بانک جامع اطلاعاتی صنایع غذایی و دارویی استان فارس رونمایی و از برگزیدگان این عرصه تجلیل شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری جماران ، تاریخ انتشار 22دی 96، کدمطلب:835646، www.jamaran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
خداروشکر در زمینه تولید محصولات غذایی یکی از قطب های تولید منطقه هستیم
ا.ح75
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
ولی مردم فکر کنم چیز دیگه ای دارن فکر میکنند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین