پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۱۳۶
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
سومین نشست فصلی شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم قم با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی برگزار شد.

شعارسال:حسین صیدی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم با اشاره به نقش شوراهای استانی در پیشگیری از جرایم اظهار داشت: اگر نتوانیم اقدامات خود را در جهت کاهش جرم هماهنگ سازیم در پیشگاه خداوند مسئولیم.

وی با اشاره به اثر مستقیم بی‌اطلاعی پایوران و سربازان از قوانین، در وقوع جرم و بزه خواستار تشکیل مداوم کلاس‌های آگاه‌سازی قوانین برای کارکنان نیروهای مسلح استان شد.

صیدی همچنین از فرماندهان خواست نظراتشان را درباره بازدارندگی احکام دادگاه‌های نظامی قم به سازمان قضایی نیروهای مسلح استان منعکس کنند.

در این جلسه همچنین کمال فرهنگ نیا دادستان نظامی استان قم نیز در سخنانی اظهار داشت: همکاری، همدلی و همگرایی سازمان قضایی و فرماندهان باعث می‌شود که زمینه ارتکاب جرم در یگان‌ها کاهش پیدا کند.

وی تاکید کرد: ما انتظار داریم که یگان‌های نظامی و انتظامی رابطین خود را فعال کنند تا پیگیری لازم در خصوص اجرای دستورات قضایی و پرونده‌ها داشته باشند.

دادستان نظامی استان قم کوتاهی در اجرای دستورات قضایی را جرم دانست و اظهار داشت: هدف ما این است که با همدلی و همگرایی کارها به‌پیش برود، اما اگر به‌رغم تذکرات مکرر ضابطان کوتاهی نمایند مجبور به برخورد قضایی هستیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار 23 دی 96، کد خبر:96102312041 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین