پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۲۸
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت : پس از افتتاح اولین خانه کشتی گیلان در فومن ، یک خانه کشتی نیز در رشت احداث می شود .

شعار سال:مسعود رهنما افزود : خوشبختانه اولین خانه کشتی استان گیلان در دهه مبارک فجر جاری در شهرستان فومن به بهره برداری رسید و امیدواریم خانه کشتی رشت نیز در زمین اهدایی با یک هزار متر مربع زیربنا بزودی ساخته شود.

وی با اشاره به ساخت اولین خانه کشتی گیلان اظهار کرد : خوشبختانه نخستین خانه کشتی گیلان در فومن توسط فردی نیکوکار و خیری به نام احمد خدابنده لو ساخته شده و در اختیار ورزشکاران این رشته قرار گرفت.
وی ادامه داد : هزینه ساخت این خانه کشتی حدود ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که با توجه به مستعد بودن استان گیلان در رشته ورزشی کشتی ، احداث این خانه جزو الزامات این رشته محسوب می شود.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه آغاز ساخت سالن کشتی فومن از سال ۸۵ توسط این اداره کل صورت گرفت ، بیان کرد : پس از آن ساخت این خانه متوقف شد و در سال ۹۳ نیز با ورود خیر ورزشی (احمدخدابنده لو) این طرح دوباره آغاز بکار کرد.

وی ظرفیت خانه کشتی گیلان را حدود ۵۰۰ نفر تماشاگر عنوان کرد و یادآور شد: دو تخته تشک کشتی از طرف هیات این رشته ورزشی به این خانه اهدا شده و این مکان دارای سالن غذاخوری و خوابگاه نیز می باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گیل خبر، تاریخ انتشار 18 بهمن 1394، کد مطلب: 150455: www. gilkhabar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین