پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۳۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان گفت: بانک ها ضمن رعایت مقررات در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی سختگیری نکنند.

شعار سال: حسین فیروزی شامگاه شنبه در شورای اشتغال استان در سنندج، گفت: سهم استان از طرح اشتغال فراگیر ۶ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال است و بایستی بانک های عامل با احساس مسئولیت بیشتری در پرداخت تسهیلات کار کنند چنانچه مردم با بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال استقبال عمومی خود را نشان دادند.

وی اظهار داشت: ارزش طرح های معرفی شده متقاضیان به بانک های عامل در قالب این طرح ۶ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال معادل ۹۵ درصد سهم استان است.

فیروزی با بیان اینکه بانک های عامل پرداخت تسهیلات را به راه اندازی سامانه کارا موکول نکنند، گفت: طرح های دارای مشکل و نقص که بعضا مورد پذیرش بانک ها نیست باید از طریق دستگاه های ذیربط به رفع مشکل اقدام کرد.

معاون استاندار کردستان ادامه داد: دستگاه متولی باید طرح های خود اشتغالی که مشمول طرح اشتغال فراگیر نمی شود را از روش های دیگر برای تامین منابع مالی کمک کند.

فیروزی با اشاره به اینکه کارگروه اشتغال استان برای جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات اشتغالزایی تلاش کند، خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات در قالب اشتغال فراگیر در کردستان نامطلوب است و بایستی بانک و دستگاه های اجرایی تلاش مضاعفی برای شتاب بخشیدن به اجرای این طرح داشته باشند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص اعلام مبنی بر بانک پذیر نبودن طرح ها، افزود: اعلام این مطلب از سوی بانک ها قابل پذیرش نیست و بایستی با دستور العمل مشخص دلیل عدم بانک پذیری بانک ها مشخص شود.

به گفته معاون استاندار طرح‌های دارای اشتغالزایی بیشتر در اولویت پرداخت تسهیلات قرار بگیرند به طوری که سرانه اشتغال نیز لحاظ شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 24دی 96، کدمطلب:581739، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
این همه به راحتی هرچه تمام تر دوستان وام میگیرن پس هم نمیدن حالا تولید کننده ای که میخواد به اقتصاد و اشتغال کشور کمک کنه نابودش میکنن تا بهش وام بدن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین