پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۳۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی گفت: طرح‌های محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی در ۵ دهستان خراسان شمالی اجرا می‌شود.

شعار سال: محمد اکبرزاده  با اشاره فعالیت‌های این نمایندگی در استان خراسان شمالی٬ اظهار داشت: فعالیت‌های زیادی در راستای محرومیت‌زدایی صورت گرفته و طرح‌های محرومیت‌زدایی در 5 دهستان استان انجام شده است.

وی افزود: اگر موقوفات عام‌تر شود و در بخش‌هایی هم‌چون کارهای علمی، کمک به دانشجویان و دانش آموزان و درمان افراد نیازمند مورد استفاده واقع شود٬ موثرتر بوده و با گسترش نذورات در استان٬ می‌توانیم در کاهش مشکلات مردم سهم بزرگی داشته باشیم.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی تصریح کرد: نیاز به کسانی داریم که برای خدمت رسانی به مردم وقت بگذارند و با ایده‌های نو و جوان٬ ظرفیت‌های بزرگ و خوبی را برای استان ایجاد کنند.

اکبرزاده ادامه داد: بنا داریم سالی یکبار همایشی برای اجرا و عملیاتی شدن فعالیت‌های به سرانجام رسیده و تقدیر از فعالان خدمت‌رسانی به مردم را در استان برگزار کنیم.

وی افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با مسئولین و دستگاه‌ها٬ با نگاه دینی و ترویج وقف عام توسط مردم در مساجد، می‌توان شناسایی خیرین٬ هدایت و برنامه ریزی وقف‌ها در بخش خدمت‌رسانی درمانی و ایجاد اشتغال برای مردم استان را رقم زد.

اکبر زاده در پایان خاطر نشان کرد: نام حضرت امام رضا (ع) زمینه پیشرفت و خدمت رسانی و کمک به پیشرفت استان می‌شود و با تقویت مساجد این روند تسریع خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 24دی 96، کدمطلب:1627147، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
جزییات این طرح ها چی هست؟
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
وقتی مسئولین در زمینه های شناخت زیر ساخت ها و ظرفیت های مناطق اگاهی کامل کسب نمیکنند باعث میشه که زمینه های اشتغال در دهستان ها کم بشه و محرومیت ها وجود بیان
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین