پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۴۹۶
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
رئیس کمیسیون بیمه، بانک و امور مالیاتی اتاق کرمان با اشاره به اینکه سه نماینده مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تلفیق (بررسی بودجه سال 97) حضور دارند، افزود: ظاهرا افزایش سهم مالیات استان برای سال 97 نیز در نظر گرفته شده که با توجه به اینکه استان توان پرداخت بیش از دو هزار میلیارد تومان مالیات را ندارد، این مسئله باید توسط نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق پیگیری شود.

شعار سال: رئیس کمیسیون بیمه، بانک و امور مالیاتی اتاق کرمان با اشاره به اینکه سه نماینده مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تلفیق (بررسی بودجه سال 97) حضور دارند، افزود: ظاهرا افزایش سهم مالیات استان برای سال 97 نیز در نظر گرفته شده که با توجه به اینکه استان توان پرداخت بیش از دو هزار میلیارد تومان مالیات را ندارد، این مسئله باید توسط نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق پیگیری شود.

 "جلیل کاربخش" در نشست با اعضای انجمن صنعت پخش استان کرمان در رابطه با مطالبات به حق شرکت‌های صنعت پخش کرمان و پیگیری آنها، به ماده 169 قانون مالیات های مستقیم در قانون مالیات بر ارزش افزوده، اشاره کرد و گفت: مشکل شرکت های پخش در این قانون به موضوع "تعیین حد آستانه" برمی گردد که اگر چه به اصناف کمک می‌شود اما به نوعی ظلم به شرکت‌های پخش است.

کاربخش افزود: در اصلاح لایحه مالیات بر ارزش افزوده درخواست حدف تعیین حد آستانه را به کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه داده‌ایم زیرا این بخش از قانون، تولیدکننده، عمده فروش و شرکت های پخش را زمین گیر کرده است.

وی با بیان اینکه قرار است لایحه اصلاحی این قانون که توسط دولت به مجلس ارائه شده، برگردانده شود و به نوعی اصلاحیه دو ساله که مطالبات بخش تولید در آن دیده شده در نظر گرفته و اجرایی شود، اظهار کرد: همچنین اگر قانون صندوق های مکانیزه که قبل از لایحه مالیات بر ارزش افزوده مطرح شده، اجرایی شود مشکل همه حل خواهد شد که امیدواریم این مسئله در لایحه بودجه سال 97 هم پیگیری شود.

رئیس کمیسیون بیمه، بانک و امور مالیاتی اتاق کرمان بیان کرد: در کمیسیون تعیین ضرایب مالیاتی برای سال جاری، 70 درصد ضرایب حوزه عمده فروشی و 95 درصد ضرایب حوزه تولید، کاهش یافته که این مصوبه با توجه به علی الراس بودن آن، تا پایان سال 97 قابل اجراست.

وی با اشاره به اینکه سه نماینده مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تلفیق (بررسی بودجه سال 97) حضور دارند، افزود: ظاهرا افزایش سهم مالیات استان برای سال 97 نیز در نظر گرفته شده که با توجه به اینکه استان توان پرداخت بیش از دو هزار میلیارد تومان مالیات را ندارد، این مسئله باید توسط نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق پیگیری شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 15دی 96، کدمطلب:96101507617، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین