پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۵۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷
استاندار سمنان گفت : تولید رقابتی و اشتغال پایدار راهبرد اساسی دولت دوازدهم برای افزایش رونق کسب و کار در این استان است.

شعار سال: سید شهاب الدین چاوشی گفت : به طور حتم توفیق کشورهای پیشرفته در بحث تولید، صنعت و اشتغال از مسیر و دریچه دانشگاه و علم و فناوری بوده است، بنابراین بایستی بپذیریم که راه ما از همین مسیر می گذرد.

وی با تاکید براین که در دنیای امروز مباحث مربوط به ارتباط صنعت و دانشگاه برای موفقیت در تولید، اشتغال و کارآفرینی و در کل اقتصاد پویا و پایدار بسیار جدی و تجربه شده است، اظهارداشت : اگر دیدگاه های اقتصادی در کشور تغییر نکند بدون شک ضرر خواهیم کرد.

وی مدیریت علمی بر امور جامعه را تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد : بر همین اساس پیوند دانشگاه و صنعت در دولت دوازدهم در دستور کار قرار گرفت چرا که روش های سعی و خطا در سال های گذشته تجربه شد و باید به روش هایی بپردازیم که در دنیا تجربه شده است.

استاندار سمنان افزایش بهره وری را از جمله نتایج امیدبخش پیوند بخش صنعت و دانشگاه برشمرد و گفت : مراکز علمی و دانشگاهی با انجام امور پژوهشی و مطالعاتی خود می توانند در زمینه های مختلف از جمله تعریف راهبردی نقشه راه، نیازسنجی، آمایش سرزمینی، امکان سنجی، جانمایی و تجاری سازی طرح ها ، یاری رسان بخش صنعت کشور باشد.

چاوشی ادامه داد : بنابراین دیگر امروز برای دستیابی به موفقیت نمی توان روی شانس و سعی و خطا حساب کرد و ما فرصت چندانی نداریم و نباید فرصت سوزی کنیم، بر همین اساس است که در دولت دکتر روحانی رابطه بین صنعت و دانشگاه جدی گرفته شده، به این معناست که نگاه عملگرا و کاربردی به این امر شده است.

استاندار سمنان با تاکید براین که کشورمان در بخش نظری و دانشگاهی پا به پای کشورهای پیشرفته از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد : ما به جای این که برای رفع مسایل صنعت چشم به خارج از ایران و سایر دانشگاه ها و صنایع خارج داشته باشیم، ازاین پس با هزینه بسیار کمتر و با استفاده از توان متخصصان و دانشمندان داخلی مشکلات بخش صنعت را مرتفع خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، کار و رفاه اجتماعی، تاریخ 24 دی 96، کد مطلب: 662577: www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
من معتقدم در ایران اگر ظرفیت های هر استان شناسایی بشه میتونیم که با تولید اشتغال های نو هم مردم رو از مهاجرت ها منصرف کنیم هم در اقتصاد چند قدم جلوتر بریم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین