پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۵۴۴
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
رئیس هیات مدیره شرکت زیست تخمیر و مدیرعامل شرکت بنیان سلامت کسری درباره جدیدترین محصولات تولیدی این دو شرکت توضیحاتی را ارائه کرد.

شعارسال:محمدرضا فاضلی با اشاره به اینکه به تازگی محصولی به نام گرین سایز توسط شرکت بنیان سلامت کسری تولید و وارد بازار شد، افزود: گرین سایز یک فراورده ویژه است که 6 ماده موثره را برای کاهش وزن با هم دارد که می‌تواند موثرتر باشد. داروی مشابه این محصول در کشورهای همجوار مانند امارات حدود 600 هزار تومان به ازای هر بسته قیمت دارد در حالی که قیمت محصول ما با همان ترکیبات تنها 80 هزار تومان است.

وی افزود: در ماه آینده ویال خوراکی ال‌کارنتین 3 گرمی را برای نخستین بار در بازار عرضه خواهیم کرد که در حال حاضر عمدتا به صورت قاچاق مصرف می‌شود. محصول جدید دیگر ال‌کارنتین پلاس به صورت ویال خوراکی و مخلوطی از ال‌کارنتین و ال‌آرژینین است که مصرف آن در ورزشکاران می‌تواند موثر باشد و این محصول نیز در بهمن وارد بازار خواهد شد. ضمن اینکه ال‌آرژینین 1 و 2 گرمی نیز به زودی وارد بازار می‌شوند.

فاضلی ادامه داد: فراورده جدید شرکت زیست تخمیر که امیدواریم تا پایان امسال وارد بازار شود، یک پروبیوتیک دهانی است که می‌تواند از کرم‌خوردگی دندان و صدمه به مینای دندان جلوگیری کند. این محصول به صورت قرص مکیدنی و مخلوطی از دو باکتری دهانی است که برای نخستین بار به بازار عرضه خواهد شد. خاصیت دیگر این محصول این است که مصرف آن توسط کودکان باعث کاهش شدید میزان فارنژیت و گلودرد چرکی در آنها می‌شود.

رئیس هیات مدیره شرکت زیست تخمیر و مدیرعامل شرکت بنیان سلامت کسری خاطرنشان کرد: محصول جدید دیگر در شرکت بنیان سلامت کسری فراورده پروبیوتیکی است که برای نخستین بار در اوایل بهمن ماه به بازار عرضه خواهد شد و برای جلوگیری از زخم معده و اثنی عشر است. عفونت "هليكوباكتر پيلوری" يكی از عوامل موثر در ايجاد زخم معده و اثني عشر است. این پروبیوتیک طوری طراحی شده که به هليكوباكتر پيلوری می‌چسبد و آن‌را از مخاط حذف می‌کند. بنابراین مصرف این پروبیوتیک برای پیشگیری در کسانی که در معرض این باکتری قرار می‌گیرند و احتمال بروز زخم معده و اثنی عشر در آنها زیاد است که بعضا می‌تواند به سرطان معده هم منجر شود، موثر است. امیدواریم این محصول نیز در ماه جاری وارد بازار شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فانا ، تاریخ انتشار 25دی96،کدخبر: 11758 ، www.phana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین