پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۵۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
رئیس سازمان امور عشایری کشورگفت:باتلاش های صورت گرفته در نظام اسلامی هم اکنون بیش از 95 درصد عشایر کشور به راه دسترسی دارند درحالیکه قبل از انقلاب تنها 10 درصد عشایر به راه مناسب دسترسی داشتند.

شعارسال:رئیس سازمان امور عشایری کشورگفت:باتلاش های صورت گرفته در نظام اسلامی هم اکنون بیش از 95 درصد عشایر کشور به راه دسترسی دارند درحالیکه قبل از انقلاب تنها 10 درصد عشایر به راه مناسب دسترسی داشتند.

کرمعلی قندالی روز جمعه درجمع عشایر منطقه دشت‌ پلنگ شهرستان دشتی دراستان بوشهرافزود: نرخ باسوادی عشایر از27 درصد درسال 1366به 70 درصد رسیده است و امروز در زیر هر چادر عشایری افراد تحصیل‌‌کرده از مقاطع ابتدایی تا دکترا می باشد که نشان از خدمات ارزشمند نظام اسلامی است.

وی اضافه کرد:با تلاش دولت تدبیر و امید و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در حالیکه در برنامه پنجم توسعه کشور هیچ اسمی وبرنامه توسعه برای عشایر نبود اما در برنامه ششم توسعه امروز در 17 حکم کلمه عشایر گنجانده‌ و هویت عشایر در کشور به رسمیت شناخته شده است.

قندالی تاکید کرد: با همکاری و تلاش های سازمان امور عشایری ایران در مجلس شورای اسلامی امروز بزرگترین فراکسیون مجلس با 180 عضو مربوط به فراکسیون عشایر است.

وی افزود: شورای عالی عشایر کشور به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری مستمر ومنظم برگزار می شود و مشکلات عشایر را بررسی و تصمیمات خوبی برای حل مشکلات گرفته می شود.

رئیس سازمان امور عشایری کشور اضافه کرد: 80 درصد درآمد عشایر از دام است و یکی از برنامه های مهم این سازمان برای عشایر کشور کشت گیاهان دارویی برای اشتغال زایی تحصیل کرده های عشایر و کشت علوفه برای دام های عشایر است.

وی یادآورشد:درحوزه گردشگری تسهیلات خوبی برای عشایر با سود 6 درصد اختصاص یافته که امید است عشایر استان بوشهر از این ظرفیت استفاده کنند.

قندالی افزود: سقف تسهیلات 150 میلیون ریال و به شکل زنجیره‌ای برای ضمانت است و به‌ هیچ‌ عنوان فردی در سیستم بانکی حق ندارد برای ضمانت این تسهیلات ضمانت کارمند و یا وثیقه طلب کند.

شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 25دی96،کدخبر: 82793565، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
خداکنه روزی به این شعار که اول انقلاب گفته میشد که این انقلاب برای پابرهنه هاست برسیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین