پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۵۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
با راه اندازی سامانه الکترونیکی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان فرایند سرمایه گذاری خارجی و داخلی کوتاهتر می‌شود.

شعار سال: استاندار هرمزگان در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان گفت: این سامانه با هدف شفاف سازی و کمک به توسعه و جلوگیری از فساد اداری و اقتصادی ایجاد شده است.
فریدون همتی افزود: تا پایان امسال همه دستگاه‌های اجرایی استان باید با معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان برای متقاضیان سرمایه گذاری در بازه زمانی دو هفته مجوز صادر کنند.
وی با اشاره به اینکه این این سامانه به صورت آزمایشی طراحی شده، افزود: مرکز ستاد سرمایه گذاری استان در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.
همتی گفت:از مزایای راه اندازی سامانه پنجره واحد امکان گردش استعلام‌های مربوط با سایر دستگاه‌های اجرایی است به گونه‌ای که همه دستگاه‌ها می‌توانند بر روند صدور مجوز نظارت کنند.
وی افزود: روش‌های الکترونیکی و جدید جایگزین سیستم سنتی ناکارآمد گذشته می‌شود تا رتبه استان در فضای کسب و کار بهبود یابد.
علی ابراهیمی نایب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هم گفت: سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری بوروکراسی اداری را حذف و از اتلاف منابع و نیروی انسانی جلوگیری می‌کند.
علی ابراهیمی با اشاره به اینکه
۵۱ طرح سرمایه گذاری در استان امکان سنجی شده و به تایید سازمان سرمایه گذرای کشور رسیده است، افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سامانه تقاضای خود را ثبت کنند تا دستگاه‌های اجرایی نسبت به صدور مجور سرمایه گذاری اقدام کنند.
وی گفت: درسال
۹۶ در بخش سرمایه گذاری خارجی هزار و ۲۰۰ میلیون یورو به صورت فاینانس و ۵۰۰ میلیون یور به صورت مستقیم در استان سرمایه گذاری شده است.
وی گفت: سرمایه گذارنی از کشور‌های روسیه، ایتالیا، هندوستان و کانادا در زمینه‌های صنعتی و نیروگاه برق حرارتی سیریک سرمایه گذاری کرده اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 25 دی 96، کد مطلب: 1992457: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین