پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۵۸۵
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
محله سادات گچساران درست در نزدیکی مناطق خوش نشین و تجاری مرکز شهر، کسی باور نمی کند که زندگی و بازی کودکان معصوم میان تلی از فاضلاب منازل و زباله تصویرگر منطقه ای محروم در سرزمین بام نفت ایران باشد.

شعار سال: محله سادات گچساران به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص که در جنوب این شهر واقع شده مسیر سرازیر شدن آب های سطحی ،پساب ها و فاضلاب های خانگی شهر گچساران است و از این رو شهرداری بایستی اهتمام ویژه ای برای مدیریت کانال های آب این شهر بیاندیشد.

در این راستا تخلیه نامناسب و لایروبی نکردن کانال های فاضلاب و آب های سطحی در این منطقه از شهرو در نتیجه ساکن ماندن آب و تبدیل آن به لجن زارموجب متصاعد شدن بوی نامطبوع،رشد و تکثیر حیوانات و حشرات موذی مانندمار،عقرب، موش، انواع سوسک و پشه شده که سلامت شهروندان را به مخاطره انداخته و رسیدگی نکردن مسئولان ذی ربط به این مسئله، موجب نارضایتی و رنجش خاطر مردم این منطقه جنوبی گچساران شده است.

این درحالی است که در محدوده محله سادات گچساران درست در نزدیکی مناطق خوش نشین و تجاری مرکز شهر، کسی باور نمی کند که زندگی و بازی کودکان معصوم میان تلی از فاضلاب منازل و زباله تصویرگر منطقه ای محروم در سرزمین بام نفت ایران باشد.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 24 دی 96، کد مطلب: 105336: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین