پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از برپایی نماد کاخ عالی قاپو در 'یازدهمین نمایشگاه ملی گردشگری ایران' در تهران خبر داد.

شعارسال: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از برپایی نماد کاخ عالی قاپو در 'یازدهمین نمایشگاه ملی گردشگری ایران' در تهران خبر داد.

امسال با جلب همکاری نهادهای مرتبط از جمله شهرداری اصفهان و سایر شهرداری های استان بویژه شهرداری اردستان با حضور گسترده فعالان گردشگری استان، موفق به ایجاد غرفه ای بصورت جزیره در نمایشگاه ملی گردشگری ایران شدیم که نمونک(ماکت) بزرگ کاخ عالی قاپو نیز در آن برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال با رویکردی نوین در این نمایشگاه شرکت خواهیم کرد، افزود: اصفهان از منحصر به فردترین مراکز گردشگری کشور به شمار می رود و دارای ظرفیت ها و توانمندی های فراوانی در این حوزه است.

اللهیاری گفت: فعالان گردشگری استان در یازدهمین نمایشگاه ملی گردشگری ایران در غرفه ای به وسعت 150 متر مربع مشارکت فعال خواهند داشت.

وی اظهار کرد: این غرفه به نمادی باشکوه از میراث گرانسنگ تاریخی تبدیل خواهد شد که در آن توانمندی های اصفهان در حوزه صنایع دستی به عنوان دومین شهر جهانی صنایع دستی و همچنین بسته های توسعه کمی و کیفی گردشگری به علاقه مندان به حوزه گردشگری ارائه می شود.

مسئول حوزه بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان هم بااشاره به خدماتی که در غرفه اصفهان به فعالان گردشگری ارائه می شود، گفت: خدمات گردشگری اصفهان در یازدهمین نمایشگاه ملی گردشگری ایران، در 25 حوزه به فعالان گردشگری کشور ارائه می شود.

کوروش وکیلی افزود: رونمائی از سامانه جدید هوشمند خدمات مسافریار، معرفی ظرفیت و جاذبه های گردشگری 24 شهرستان استان، ارائه محصولات تبلیغی در زمینه نرم افزارهای گردشگری، بروشور، کارت پستال و معرفی مسیرهای گردشگری طبیعی، فرهنگی و مذهبی استان از مهمترین خدمات ارائه شده در این نمایشگاه است.

وی اظهار کرد: رونمائی و معرفی طرح اطلس غذاهای سنتی اصفهان، معرفی آداب و رسوم گردشگری عشایر، برندهای گیاهی و محصولات مرکبات در حوزه گردشگری روستائی و معرفی سوغات اصفهان از دیگر فعالیت های این غرفه خواهد بود.

مسئول حوزه بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری اصفهان همچنین با اشاره به حوزه گردشگری الکترونیک افزود: بخشی از این نمایشگاه نیز به بازدید مجازی از بناهای تاریخی، ارائه تصاویر سه بعدی و معرفی اپلیکیشن های گردشگری قابل نصب بر روی تلفن های همراه اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به جایگاه اصفهان در حوزه صنایع دستی و انتخاب اصفهان به عنوان دومین شهر جهانی صنایع دستی، گفت: در این نمایشگاه انواع محصولات صنایع دستی که به ثبت ملی رسیده و همچنین آثار دارای نشان مهر اصالت یونسکو، به گردشگران معرفی می شود.

وکیلی گفت: معرفی دستاوردهای اداره کل میراث فرهنگی استان در حوزه اقامتگاه بومگردی(بعنوان دارنده رتبه برتر کشور در این حوزه) و همچنین فعالیت های آموزشی گردشگری، دستاوردهای گردشگری طبیعت در بخش های مختلف استان و کارآفرینان حوزه گردشگری نیز در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از سوم تا ششم بهمن سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 26 دی 1396، کدخبر: 6401377 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین