پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۸۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
آلزایمر یکی از بیماری‌های نسبتا رایج در عصر حاضر است. شیوع این بیماری، به خصوص در جوامع مدرن شهری، در کنار ویژگی‌ها و عوارض خاص آن باعث شده است تا توجه افکارعمومی و رسانه‌ها در سال‌های اخیر، بیشتر متوجه این بیماری شود.در طی این سال‌ها علی‌رغم فعالیت‌های مستمر مراکز پژوهشی در راستای درمان قطعی این بیماری، در خصوص آثار و ابعاد حقوقی مربوط به اعمال و تصمیمات مبتلایان به این بیماری، نقش و تکالیف نزدیکان بیمار و وظایف دادستان‌ها در حمایت از بیماران مبتلا به آلزایمر کمتر مطلبی مورد بحث قرار گرفته است.

شعار سال: مادرم دچار بیماری آلزایمر پیشرفته می باشد و قادر به تشخیص چیزی نمی باشد.چگونه می توانیم فیش حج تمتع ایشان را به فروش برسانیم؟ ضمنا پدرم در قید حیات می باشند.

سلام نوع بیماری مادرتان با تشخیص پزشک و کارشناس اگر معلوم شود که قادر به انجام و کنترل اموال و امور خود نیستن می توانید برای ایشان قیم بگیرید و یا برای اموالشان درخواست امین بکنید و فروش اموال در این دو صورت زیر نظر دادستان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت مشاوره حقوقی، تاریخ -، کد مطلب: 3483: www.dadpors.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین