پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
دبیر فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت همزمان صالحی امیری در شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک خلاف قانون است.

شعار سال: یوناتن بت کلیا درباره دو شغله بودن صالحی امیری رئیس جدید کمیته ملی المپیک اظهار کرد: طبق قانون صالحی امیری باید یک مسئولیت داشته باشد و به احتمال زیاد او از سمتش در شهرداری استعفا می دهد.


او ادامه داد: به هر حال صالحی امیری باید زودتر تکلیف خود را مشخص کند و از یکی از سمت های خود استعفا بدهد چرا که فعالیت همزمان در شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک غیر قانونی است.

صالحی امیری فرد توانمندی در ورزش است

بت کلیا بیان کرد: حضور صالحی امیری در کمیته ملی المپیک را مثبت ارزیابی می کنم چرا که او توانمند است و به طور حتم می تواند ورزش کشورمان را در عرصه های بین المللی مطرح کند. به هر حال همه اعضای کمیته ملی المپیک روز گذشته به این نتیجه رسیدند که صالحی امیری بهترین گزینه برای ریاست این کمیته است و در زمان رای گیری همه قیام کردند و صالحی امیری را برای این پست انتخاب کردند.

دبیر فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره بدهی میلیاردی باشگاه های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: متاسفانه باشگاه های پرطرفدار کشورمان بدهی میلیاردی دارند و این بدهی ها باید در چارچوب قانون و با حمایت هواداران این دو تیم پرداخت شود. مسئولان تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس با برخی از بازیکنان قرارداد میلیاردی می بندند و آنها بعد از مدتی به بهانه های مختلف از این دو باشگاه جدا می شوند و به فیفا شکایت می کنند.

برای حل بدهی های استقلال و پرسپولیس باید راهکار قانونی در نظر گرفته شود

او درباره اینکه وزارت ورزش و جوانان اجازه کمک مالی به باشگاه های استقلال و پرسپولیس دارد، بیان کرد: طبق قانون فیفا، دولت اجازه دخالت در امور باشگاه ها را ندارد اما مسئولان ورزش می توانند راه حلی برای کمک به این دو باشگاه پرطرفدار پیدا کنند تا در آینده با مشکل مواجه نشوند.

باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار نمی شوند

بت کلیا در پایان درباره وضعیت خصوصی سازی سرخابی ها خاطر نشان کرد: متاسفانه قرار نیست دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شوند اما سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان باید راهکاری برای این دو باشگاه در نظر بگیرد تا مشکلات مالی شان برطرف شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 26 دی 96، کد مطلب: 6402523: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین