پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۹۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
آقازاده گفت: شهرداران را موظف کردیم با انضباط مالی هزینه‌های خود را مدیریت کنند.

شعارسال: آقازاده گفت: شهرداران را موظف کردیم با انضباط مالی هزینه‌های خود را مدیریت کنند.

در همایشی شهرداران استان مرکزی در معاونت عمرانی استانداری مرکزی در اراک گرد هم جمع شدند و در خصوص مباحث مختلف در حوزه شهری بحث و تبادل نظر کردند.

با بیان اینکه وضعیت اقتصاد شهرداری‌ها خوب نیست گفت: با توجه به رکود اقتصادی، شهرداری‌ها درتامین بودجه با مشکل مواجه هستند که آن‌ها را موظف کردیم با انضباط مالی هزینه‌های خود را مدیریت کنند.

آقازاده با باین اینکه با توجه به نزدیک شدنبه آخر سال شهرداری‌ها مکلف هستند حقوق کارگران و کارکنان خود را به موقع پرداخت کنند افزود: اگر بودجه مصوب هر شهر محقق نشود، اما باید انضباط مالی و ادای و بکارگیری نیرو‌ها و صرفه جویی در هزینه‌ها و پرداخت حقوق کارگران پرداخت شود.

وی به طرح تفصیلی کلانشهر اراک هم اشاره و اضافه کرد: با توجه به بلا تکلیفی برخی از طرح‌های شهری از جمله طرح ۵۵ متری، از شورای شهراراک درخواست کردیم فرصت ۳ ماهه بدهند تا بعد از مشخص شدن وضعیت این طرح‌ها، مشاوره و طرح تفصیلی کلانشهر اراک را تدوین و ارائه کنند.

استاندار مرکزی ادامه داد: ابتدا طرح ۵۵ متری مشخص و سپس تدوین طرح جامع و تفصیلی بررسی و انجام و طرح ۵۵ متری با ۳۴ ماه تاخیر در تهیه طرح‌های تفصیلی انجام می‌شود.

هفته پیش در تاریخ 23 دیماه هم مهدی زند وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی دردیدار با شهردار و اعضای شورا‌های اسلامی شهر کمیجان با تاکید بر جذب سرمایه‌های بخش خصوصی گفت:شهرداران منتظر بودجه دولتی نباشندو شهردارانی که منتظر بودجه دولتی باشند عملا راه به جایی نخواهند برد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 27 دی 1396، کدخبر: 6403765، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ضیا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
کاری نداره که
بیان و حقوق های نجومی رو کم کنن و هزینه های الکی ناشی از سو مدیریت تو شهرداری رو کم کنن تا بودجه کفایت بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین