پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۵۰۲۱
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
سخنگوی دانشگاه آزاد از تخفیف 50 درصدی شهریه این دانشگاه برای دانشجویان مناطق محروم خبرداد.

شعارسال: دکتر مجتبی علوی فاضل با اشاره به سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب استعدادهای درخشان و نخبگان مناطق محروم اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم در مناطق محروم افراد مستعد و نخبه را جذب کنیم و شرایط تحصیل را برای این افراد هموار کنیم تا فشار مالی کمتری بر روی آن ها باشد بر اساس سیاست‌های ابلاغی رییس هیات امنای دانشگاه آزاد و تاکید رییس دانشگاه از این پس برای دانشجویان مناطق محروم و کم برخوردار، 50 درصد کاهش شهریه خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه سیاست تخفیف شهریه در مناطق محروم و کم برخوردار برای تسهیل جذب نخبگان در دانشگاه آزاد امکان خوبی است که اجرایی می‌شود گفت: از مهر 96 افرادی که از مناطق محروم وارد دانشگاه می‌شوند از 50 درصد تخفیف شهریه برخوردار هستند.

علوی فاضل همچنین با تاکید بر اینکه این تخفیف شهریه شامل دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد خواهد شد، اظهار کرد: همچنین توسعه فعالیت صندوق رفاه در راستای سیاست های حمایتی دانشگاه آزاد در دستور کار است و حمایت از نخبگان در همه ابعاد شروع شده است.

وی با اشاره به تاکید رییس هیات امنای دانشگاه آزاد بر حمایت بیشتر از نخبگان گفت: در این راستا بودجه پژوهشی دانشگاه از 600 میلیارد تومان به هزار میلیارد تومان رسیده است و این نیز گام دیگری در راستای حمایت از نخبگان و فعالیت های پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 17 مرداد 1396 ، کدخبر: 96051609978 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین