پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۰۳۲
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
حکایت استخدام های طایفه ای و تبدیل وضعیت نیروهای نورچشمی در یکی از دانشگاه های یاسوج همچنان به عنوان پربحث ترین موضوعات استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود.

شعار سال: حکایت استخدام های طایفه ای و تبدیل وضعیت نیروهای نورچشمی در یکی از دانشگاه های یاسوج همچنان به عنوان پربحث ترین موضوعات استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود.

در طول دو سه سال اخیر جوانان تحصیلکرده استان کهگیلویه و بویراحمد اعتراض شدید خود را به استخدام های فله ای و بی عدالتی، تبعیض و پارتی بازی در این دانشگاه یاسوج اعلام کرده اند و خواستار رسیدگی و بررسی این موضوع شدند اما هیچکدام از مسئولان استان تاکنون پاسخ روشن، شفاف و قانع کننده ای در اختیار رسانه های استان قرار نداده است.

استخدام های طایفه ای به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طریق نفوذ صاحبان قدرت و برخی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و در سایه سکوت رسانه ها در این دانشگاه ها و برخی دستگاه های اجرایی استان انجام شده است.

پس از افشای ماجرای استخدام های طایفه ای توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمددر روزهای اخیرائمه جمعه و قشرهای مختلف مردم استان نارضایتی خود را از بکارگیری نیروهای نورچشمی در این دانشگاه یاسوج اعلام کردند.

گسترش دامنه اعتراض ها به استخدام های فله ای در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در یکی از دانشگاه های یاسوج همچنان ادامه دارد و هنوز مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد درباره پیگیری آخرین وضعیت این افراد و ماجرای نورچشمی ها چیزی را مخابره نکرده اند و باید منتظر ماند در روزهای آینده ابعاد دیگری از این قضیه افشا خواهد شد یا خیر.

براساس برخی شنیده ها در روزهای اخیر هیاتی برای گزینش نورچشمی ها در یکی از دانشگاه های یاسوج تشکیل شده و در بایکوت کامل خبری روند تبدیل وضعیت نیروهای طایفه ای را در دستور کار قرار داده است.

باید دید مسئولان نظارتی استان کهگیلویه و بویراحمد در جریان روند گزینش نورچشمی ها و تشکیل این هیات قرار دارند یا خیر.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 26 دی 96، کد مطلب: 105381: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین