پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۰۳۳
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
شهردار لنده از رفع مشکل چندین ساله جایگاه زباله این شهرداری و آغاز عملیات حصارکشی این جایگاه خبرداد.

شعار سال: مختار مشهدی زاده ضمن اشاره به مشکلات اساسی جایگاه دفن زباله این شهرداری گفت: چند سالی است که مکانی با هماهنگی ادارات منابع طبیعی، محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده به شهرداری جهت محل دفن زباله های شهری واگذارشد.


وی افزود: در سال های گذشته شهرداران سابق اقدام به حصارکشی این مکان جهت جلوگیری از حضور حوش و پراکندگی زباله ها صورت گرفت که متاسفانه توسط برخی سودجویان این حصارکشی به سرقت رفتند.


شهردار لنده تصریح کرد: در سنوات گذشته نیز مسئله در شورای سلامت شهرستان لنده همواره به شیوه دفن زباله ها و جایگاه دفن زباله ها برابر مصوبات این شورا اعتراضاتی وجود داشت که به دلیل عدم وجود منابع مالی کافی امکان ساماندهی و ساخت دیوار سنگ و سیمانی عملاً باتوجه به منابع وجود نداشت.


وی تاکیدکرد: براساس رایزنی های صورت گرفته و ارزیابی های دقیق مهندسی و با همکاری شورای اسلامی طرح ساماندهی جایگاه دفن زباله با بلوک و سیمان با تصویب اعتبار تقریب 210میلیون ریال به تصویب رسید که آگهی مناقصه آن منتشر و در اسرع وقت عملیات اجرایی حصارکشی بلوکی آن شروع خواهد شد.

مشهدی زاده تصریح کرد: روزانه بیش از 14تن زباله از سطح شهرلنده جمع آوری می شود که این آمار در ایام نوروز و تابستان به بیش از 20تن در روز نیز می رسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 25 دی 96، کد مطلب: 105378: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین