پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۰۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان از تعیین تکلیف 440 هکتار از اراضی ملی در اختیار نیروهای مسلح خبر داد.

شعار سال: معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان از تعیین تکلیف 440 هکتار از اراضی ملی در اختیار نیروهای مسلح خبر داد.

حسن بهرامی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در اجرای تفاهم نامه منعقد شده مابین ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، با تشکیل کارگروه ،52 پرونده مورد بررسی قرار گرفته و به تایید دبیرخانه مرکزی رسیده است.

وی افزود: کارگروه مورد نظر با حضور همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با هدف تسریع در انجام فرآیند مستندسازی و تعیین تکلیف اراضی ملی و دولتی در اختیار نیروهای مسلح تشکیل شده و در نتیجه ساماندهی و تعیین تکلیف پرونده‌های سنواتی در قالب توافق نامه تنظیمی، 440 هکتار از اراضی تعیین تکلیف شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 28دی 96، کدمطلب:96102815239، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
واقعا نمیدونم که چطوره بعد 40 سال انقلاب هنوز این اراضی تعیین تکلیف نشدن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین