پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۰۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
رئیس اداره بازآفرینی شهرداری بیرجند گفت: خانه‌‌ محله‌هایی در بیرجند راه‌اندازی شده و راه‌اندازی دو خانه‌ محله دیگر در دستور کار شهرداری بیرجند قرار دارد.

شعار سال: محمد تبریزی صبح امروز در سومین جلسه کارگروه پیش‌بینی و پیشگیری از بافت‌های ناکارآمد شهری اظهارداشت: اجرای کمربند سبز شهر بیرجند با توجه به مشکلات کمبود آبی که وجود دارد براساس طرح تفصیلی اجرا می‌شود و بیش‌‌ از آن امکان‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد: در حال حاضر طرح کمربند سبز از میدان آدینه تا میدان شهید آوینی با وسعت حدود 40 هکتار در دست اقدام توسط شهرداری بیرجند است.

رئیس اداره بازآفرینی شهرداری بیرجند در مورد ساخت‌و سازهای غیرمجاز و پیشگیری از این گونه ساخت‌و سازها گفت: باید پلیس ساخت‌و ساز و گشت‌های مربوط به آن بر ساخت‌و سازهای غیرمجاز نظارت داشته و انجام آن جلوگیری کنند.

تبریزی خاطرنشان کرد: اجرای طرح فضای سبز شهری منوط به طرح تفصیلی است.

وی در مورد بحث اشتغال روستائیان گفت: خانه‌‌محله‌هایی در بیرجند راه‌اندازی شده و راه‌اندازی دو خانه‌محله دیگر در دستور کار شهرداری بیرجند قرار دارد و برخی از افرادی که به این مکان‌ها برای آموزش مراجعه می‌کنند روستائیان حاشیه شهر بیرجند بوده که این امر می‌تواند در بحث حرفه‌آموزی و اشتغال این روستائیان کمک کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 27دی 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۰۲۷۰۰۰۴۷۵، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fox
United States of America
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
جوری بی رویه کشت نکنید که به مشکل اب برسید کارشناسی شده کار کنید
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین