پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۱۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
در پی انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش ماهشهر جمعی از مردم این شهرستان در دفتر امام جمعه این شهر تجمع کرده و خواستار توجه به مدیران بومی در انتصابات شدند.

شعار سال: در پی انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش ماهشهر جمعی از مردم این شهرستان در دفتر امام جمعه این شهر تجمع کرده و خواستار توجه به مدیران بومی در انتصابات شدند.

پس از ادامه اعتراضات بیرانوند فرماندار تازه منصوب شده بندرماهشهر در میان معترضین حاضر شد و با دفاع از انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش نگاه بومی گرایی را یک نگاه ناسیونالیستی دانست که این گفته وی باعث اعتراض برخی حاضرین شد.

یکی از حاضرین در جلسه با ابزار ناراحتی از اظهارات فرماندار خطاب به وی گفت: من و پدرم چندین سال در دوران دفاع مقدس در جبهه جنگیدیم و مجروح شدیم و الان هم حاضریم جانمان را برای رهبری فدا کنیم،شما نباید به ما وصله ناسیونالیستی بچسبانید.

آیین معارفه دیناروند، به عنوان ریاست جدید آموزش پرورش که بنا بود امروز ساعت 10 صبح در تالار آوینی بندرماهشهر انجام شود، به دلایل نامعلوم لغو و به ساختمان فرمانداری منتقل شد.

بر اساس شنیده ها هیچ یک از مدیران مدارس اجازه شرکت در مراسم معارفه رئیس جدید خود را ندارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری رهیاب، تاریخ انتشار 27دی 96، کدمطلب:146495، www.rahyabnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
عجیب نیست که هنوز از این اتفاقات توی ایران میوفته
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین