پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۵۱۸۴
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که وام ۱۵ میلیونی ازدواج بدون هیچ شرطی پرداخت می شود.

شعارسال : رحیم زارع، با اشاره به یکی از مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 در خصوص وام ازدواج توضیح داد: در کمیسیون تلفیق با پیشنهاد نمایندگان میزان وام ازدواج از 10 میلیون به 15 میلیون افزایش پیدا کرد و باز پرداخت آن 5ساله شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سنوات گذشته بازپرداخت وام ازدواج 4 ساله بود که نمایندگان برای سال آینده یک سال به زمان بازپرداخت این وام افزودند.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس دهم شورای اسلامی درباره شروط وام ازدواج توضیح داد: وام 15 میلیونی ازدواج به تمام کسانی که درخواست وام آنها همچنان مهلت دارد اختصاص می یابد بنابراین هیچ شرطی برای ارائه این وام وجود ندارد.

وی همچنین در خصوص موعد وام های ازدواج گفت: وام ازدواج مدت یکساله دارد و اگر زوج امسال موفق به دریافت وام ازدواج نشدند، در صورتی که پرونده آنها به سال آینده موکول شود، می توانند وام 15 میلیونی دریافت کنند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 در مجلس، درباره پیشنهاد وام 20 میلیون تومانی ازدواج اظهار داشت: این پیشنهاد در کمیسیون تلفیق از سوی نمایندگان مطرح نشد و از آنجایی که در کمیسیون برای ارتش، کمیته امداد و بهزیستی اعتباراتی در نظر گرفته شد، بعد به نظر می رسد که پیشنهاد وام 20 میلیون در صحن علنی رای بیاورد./

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت ، تاریخ انتشار: 29 دی 1396، کدخبر: 366311، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین