پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۱۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور صبح امروز تذکرات خود در رابطه با موسسات مالی،وام کشاورزان و محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه کشور را به ریاست جمهوری و وزرا ارایه داد.

شعار سال: محمدرضا صباغیان در ابتدای سخنانش در اعتراض به عدم رعایت وقت خطاب به علی مطهری گفت: جناب مطهری انتظار است نوبت طبق سوگند خورده شده رعایت شود.

پرداخت بدهی مردم از جیب بیت المال بود

وی اظهار داشت: تذکر من به ریاست محترم جمهوری و وزیر اقتصاد است با تدبیری که صورت گرفت بخشی از بدهی سپرده گذاران موسسات مالی و اختلاس ها پرداخت شد.

وی افزود: گرچه این پرداخت از جیب بیت المال و مردم بود و هنوز تعداد زیادی سپرده گذار طلبکار هستند.
حال سوال این است برای سوء استفاده کنندگان و غارتگران بیت المال چه اقدامی شده است؟ آنها چه کسانی هستند؟ چرا معرفی نمی شوند؟

صباغیان با بیان اینکه مردم انتظار دارند ناظرین که از حقوق و ابزار دولت برخوردار هستند معرفی شوند تصریح کرد: متاسفانه به دلیل قصور آنان حقوق مردم ضایع شده است.

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی افزود: چه اقدامی برای برخورد با اختلاسگران شده است؟ نقش بانک مرکزی چه بوده است؟ چه برخوردی با مسوولان بانک شد؟ جناب آقای مطهری این مسایل برای مردم خیلی مهم است.

وی با اشاره به اینکه مردم بیش از آنکه حقوق خود را بخواهند بالاتر از آن برخورد با اختلاسگران و ناظران بویژه بانک مرکزی را می خواهند خاطر نشان کرد:آقای رییس جمهور اگر شما متوجه نمی شوید مردم متوجه هستند جناب آقای مطهری همین الان که من با شما صحبت می کنم خانه عده ای کشاورز بدبخت و پابرهنه تملک می شود و خودروی آنان ثبت و ضبط می گردد.

چرا با قشر ضعیف برخورد می شود؟

نماینده حوزه انتخابیه مهریز افزود: چرا با قشر ضعیف این طور برخورد می شود؟ چرا با اختلاس گران برخورد نمی شود؟ اینها ضعف است مردم این صحنه ها را می بینند و نارضایتی پیش می آید بعد می گوییم چرا این اتفاقات رخ می دهد.

صباغیان بافقی در دیگر تذکر خود به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: آقای وزیر محترم برخی از راههای حوزه انتخابیه مهریز مصوبه سفر مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، دستور آقای نوبخت و دستور خود شما وزیر محترم را دارد اما هنوز مردم کشته می شوند.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با بیان اینکه هنوز جاده به مرحله احداث نرسیده است یادآور شد: اینها را به چه کسی باید بگوییم؟ مردم به چه کسی باید پناه ببرند؟ سه روز قبل خانواده پنج نفره در این مسیر از بین رفتند چرا توجه ای نمی شود؟

وی از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد تا به راههای مواصلاتی بافق، بهاباد و هرات که راه های پرتردد است خواست تا هرچه سریعتر نسبت به احداث آن اقدام شود.

صباغیان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مردم در راه های پرتردد زیر چرخ های کامیون ها له می شوند گفت: معادن توسط کامیون ها در دید مردم حمل می شود و کسی اقدام اساسی انجام نمی دهد.

وی اظهار داشت: از وزیر محترم راه و شهرسازی می خواهم توجه بیشتری کنند.

صباغیان در تذکرات پایانی از معاون پارلمانی مجلس شورای اسلامی تقاضا کرد مباحث شنیده شده را به وزیر مربوطه انتقال دهند.
علی مطهری نیز پس از شنیدن تذکرات نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز از معاون پارلمانی مجلس شورای اسلامی خواست تا موضوع محورهای مواصلاتی یاد شده را پیگیری کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی بافق فردا، تاریخ 27 دی 96، کد مطلب: 93025: www.bafghfarda.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
احتمالا این اختلاص گران روابط پشت پرده ای را با برخی از مسئولین این نظام دارند که تا کنون بسیاری از آنان بازداشت نشده اند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
0
گلایه های مردم فقط در زمینه های اقتصادی نیست ؛ مردم در بسیاری از زمینه های سیاسی اجتماعی و مدنی حرف هایی دارند که باید شنیده شود
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
مردم درباره همه زمینه ها گلایه های بسیاری را دارند و فقط دغدغه های اقتصادی نیست
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین