پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۲۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
حجم آب پشت سد زاینده رود میزانی نیست که برای کشاورزان رها شود.

شعارسال:معاون عمران ،توسعه امور شهری وروستایی وزیر کشور در نشست مشترک مسئولان ،شوراها ،دهیاران شرق اصفهان در آستان مقدس سید محمد طالجردشهر اژیه با اشاره به اینکه بخشی از آب سد برای پایداری آن و بخش دیگری از آب سد نیز حجم مرده آن است گفت: به هر میزانی که آب در پشت سد جمع شود به همین میزان می‌توان از آن آب خارج کرد.

محمد علی افشانی با بیان اینکه امسال شدیدترین خشکسالی در ۵۰ سال گذشته را سپری کرده‌ایم افزود: در جلسه مدیریت بحران آب کشور کم کردن نسبت مصرف در شرب، صنعت و کشاورزی است و باید روش‌های جدید جایگزین آبیاری غرقابی شود.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در شرق اصفهان و پایین آمدن درآمد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، گفت: کمک‌ها و توجه ویژه به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و افزایش بودجه‌ان‌ها انجام می شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: مردم انقلابی و زحمتکش شرق اصفهان با دید و جریان شناسی کامل به دفع اغتشاشات شهرهای درگیر کمک کردند.

حسن کامران افزود: آب کشاورزان که هر لیتر آن بیش از هزار و ۲۰۰ تومان قیمت دارد در اختیار آن‌ها گذاشته نشد و باید خسارت کشاورزان به آن‌ها پرداخت شود.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری صدا وسیما ،تاریخ انتشار29دی96،کدخبر: 1998953 ، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عمار
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
نمیدونم میشه دوباره زاینده رود رو پرآب ببینیم مثل گذشته یا نه
ا.ح75
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
قبل از مرگمون امیددارم دوباره بتونم زاینده رود رو مثل قبل ببینم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین