پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۲۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
امام جمعه بندرترکمن گفت: متاسفانه رئیس جمهور در سخنرانی جمع مسوولان بیان کردند که می‎شود معصوم و امام زمام(عج) را نقد کرد که این برخلاف روایات و احادیث ما است.

شعار سالحجتالاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاریهای اسلامی اظهار کرد: معظمله بیان کرد که در این اجلاس موضوعات مهمی مطرح شد ولی بحث یمن و بحرین مورد غفلت قرار گرفته و موضوع فلسطین مساله مهمی در جهان اسلام است و باید به آن توجه کنیم.

وی تصریح کرد: در این اجلاس مقام معظم رهبری توصیه کردند که در مسائل جهان اسلام صریح باشیم و بتوانیم با صراحت به افکار عمومی اثر بگذاریم و باید وحدت را در بین کشورهای اسلامی حفظ کنیم.

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه در این اجلاس رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند که روزی استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل شعارش «از نیل تا فرات» بود، یادآور شد: امروز شاهد آن هستیم که استکبار جهانی به دور خود دیوار می‌کشد تا بتوانند منافع کشورش راحفظ کنند.

منصوری افزود: مقام معظم رهبری با سخنان خود نشان دادند که دنیای اسلام میتواند با اتحاد و وحدت یک قدرت بزرگی را در دنیا ایجاد کند و اثر گذار باشد.

وی با بیان اینکه کشورهایی که به رژیم غاصب صهیونیست مانند آل سعود کمک میکنند خیانت کار به جهان اسلام هستند، یادآور شد: تلاش برای پیشرفت اسلامی از نکاتی است که در کشور اسلامی حائز اهمیت است کشور غرب توانست با علم به پیشرفت برسد و چون ایمان و ظرفیت نداشتند علمشان منتج به استکبار شد.

امام جمعه بندر ترکمن ادامه داد: ما در دوران تحریم درجات و رتبه خود را افزایش دادیم و در سلولهای بنیادین، پزشکی و دانش هستهای جوانان ما کارهای بزرگی را انجام دادند.

منصوری تاکید کرد: با وجود اینکه آمریکا شعار مبارزه با صهیونیست را سر میدهد اما صراحتا از رژیم ظالم و غاصب صهیونیست حمایت میکنند و این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا در ایام انتخابات اعتراف کرد که عامل اصلی به وجود آمدن داعش آمریکا بوده است.

وی با بیان اینکه باید این حقایق دنیای استکبار برای مردم و نخبگان بیان شود، گفت: جمهوری اسلامی ایران توطئههای آمریکایی را توانسته خنثی کند و پس از این نیز این توانایی را خواهد داشت.

امام جمعه بندرترکمن تاکید کرد: متاسفانه رئیس جمهور در سخنرانی جمع مسوولان بیان کردند که میشود معصوم و امام زمام(عج) را نقد کرد که این برخلاف روایات و احادیث ما است.

منصوری ادامه داد: متاسفانه رئیس جمهور شاهد آوردند که در دوران پیامبر(ص) و در تاریخ دیدیم افرادی به پیامبر(ص) اشکال گرفتند و آیا کسانی که چنین کاری را انجام دادند کار خوب و پسندیدهای انجام دادند؟.

وی با اشاره به ماجرای غدیرخم گفت: در آن دوران فردی به پیامبر(ص) اعتراض کرد که این کار را از ناحیه خود انجام میدهد یا از ناحیه خدا و اگر ناحیه خودت باشد کار بدی است و اگر از ناحیه خدا باشد من نمی‌خواهم زنده باشم و پس از آن آیهای بر پیامبر(ص) برعلیه آن مرد صادر شد.

امام جمعه بندرترکمن تاکید کرد: آیا اعتراضها برعلیه پیامبر(ص) خوب بود و اگر بود چرا خداوند برای توبیخ آن فرد آیه نازل کرد.

منصوری گفت: اینکه رئیس جمهور گفتند اگر امام زمان(عج) هم بیاید میتوانیم آن را نقد کنیم بر اساس چه مبنایی آن را بیان می کنند و این خلاف صریح روایات و اعتقادات شیعه است.

وی افزود: برخی از مراجع نسبت به سخنان رئیس جمهور موضعگیری کردند و انتظار داریم که حوزههای علمیه و علما با چنین سخنان و کسی که با اعتقادات و روایات ما مقابله میکنند با آن برخورد کرد.

امام جمعه بندرترکمن تاکید کرد: ما اجازه نمیدهیم کسی به اعتقادات ما بیحرمتی کند و وقتی شخصی که مسوول است چنین بیاناتی را عنوان می کند دیگر از جوانان و فضای مجازی چه انتظاری میتوان داشت و انتظار داریم حوزههای علمیه در برابر کسی که روبهروی اعتقادات ما ایستاده موضع گیری کنند.

منصوری به روز پرستان اشاره کرد و یادآور شد: در اسلام در جنگ خندق پیامبر(ص) دستور داد خیمهای را برپا کردند و در آنجا زنی به نام «رفیده» از مجروحان اسلام پرستاری میکردند.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس نیز بسیاری از برادران و خواهران ما در جبهه از مجروحان ما پرستاری کردند و امروز نیز شاهد هستیم پرستاران در بیمارستانها برای درمان بیماران و مجروحان زحمات زیادی می کشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 29دی 96، کدمطلب:13961029000399، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نریمان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
کاش مراجع و حوزه ها پویا بودن تا مردم حس کنن حوزه زنده اس و پشتشونه تا از حوزه ها حمایت کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین