پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۲۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: 297 برنامه اجرایی توسط امور بانوان و خانواده استانداری برای ایام دهه فجر در زنجان پیشِ‌بینی شده است.

شعار سال: ماهرخ بلوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته زنان و خانواده با مسؤولیت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فعالیت خود را برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های اجرایی سال گذشته برای بهره‌مندی به عنوان نقشه راه در سال‌جاری مورد توجه قرار دارد، عنوان کرد: هشت گروه کاری در شهرستان‌های تابعه برای پایش و ارزیابی برنامه‌های سال‌های گذشته در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با بیان اینکه تاکنون 297 برنامه اجرایی برای ایام دهه فجر پیشِ‌بینی شده است، اضافه کرد: این برنامه‌ها در قالب 15 موضوع تدوین شده است.

بلوری با اشاره به اینکه 33 درصد برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال‌جاری به صورت برون سازمانی برگزار می‌شود، ادامه داد: 67 درصد برنامه‌ها نیز به صورت درون سازمانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از مجموع برنامه‌های تدوین شده 39 درصد در حوزه فرهنگی، اجتماعی و هنری است، تصریح کرد: 31 درصد برنامه‌های این ایام هم آموزشی خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با اشاره به اینکه 23 درصد برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر ورزشی خواهد بود، ادامه داد: 7 درصد برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام دهه فجر کارآفرینی خواهد بود.

بلوری خاطر نشان کرد: تلاش خواهد شد، با بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌ها و نهادهای مختلف برنامه‌ها به صورت مردمی و اجتماعی برگزار شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 29دی 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۰۲۸۰۰۰۷۷۸، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یلدا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
به امید پیشرفت روزافزون استانمون و کل سرزمینم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین