پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۲۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
مدیر برق منطقه ای تهران گفت: طی سال های 95 و 96، 200 میلیارد تومان در زمینه توسعه زبرساخت های برق استان قم هزینه شده است.

شعار سالسید زمان حسینی روز پنجشنبه در دیدار استاندار قم افزود: در این مدت 200 مگاوات به ظرفیت برق استان قم اضافه شده است.

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این دیدار با اشاره به تخصیص یک هزار هکتار برای تولید انرژی خورشیدی در استان اظهار داشت: این مساحت ظرفیت تولید 500 مگاوات برق از طریق انرژی خورشیدی را دارد.

در این جلسه همچنین برخی مشکلات پیش روی شرکت برق استان قم نیز مطرح گردید که استاندار قم خواستار برگزاری جلسات کارشناسی برای رفع آنها شد.

** استفاده از نیروهای جوان آینده مدیریتی استان را تضمین می کند

استاندار قم همچنین در جلسه معرفی سرپرست جدید معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم، گفت: استفاده از ظرفیت نیروهای جوان، پرنشاط و متخصص می تواند آینده مدیریتی کشور و استان را تضمین نماید.

صادقی با اشاره به مشکلات مالی دولت و دغدغه های مسئولان در این زمینه، افزود: این مساله با بهره گیری از نیروهای متخصص و متعهد و افزایش بهره وری سازمانی قابل جبران است.

وی به گستردگی فعالیت معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اشاره کرد و گفت: این معاونت در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی که از اولویت های های دولت و نظام می باشد نقش و حوزه تاثیرگذاری بسیار بالایی دارد.

استاندار قم به برنامه ها و چشم اندازهای استان در اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: ‌باید اجرای این برنامه ها در اولویت کاری این معاونت باشد.

مهرداد غضنفری امرایی سرپرست جدید معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت تعامل و هماهنگی دستگاه های اجرایی جهت دستیابی به اهداف عالی استان اظهار داشت: ارائه خدمات شایسته به مردم نیازمند همکاری همه مدیران اجرایی است.

وی گردشگری را از مهمترین حوزه ها جهت توسعه اقتصادی در استان قم دانست و ابراز امیدواری کرد: با کمک مدیران و افزایش نقش آفرینی بخش خصوصی بتوانیم ترقی اشتغال و معیشت در استان را رقم بزنیم.

پیش از این سید صدرالدین موسوی در سمت معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم فعالیت می کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 28 دی 96 . کد مطلب:82800223 .www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
خداکنه اینکه گفتن استفاده از نیروهای جوان در توسعه کشور مهمه فقط در حد شعار نباشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین