پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۲۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر احصا ظرفیت‌های گردشگری مناطق گفت: ایران در ردیف ۱۰ کشور نخست گردشگری دنیا است.

شعار سال: احمد اصغری قاجاری شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای سیاست‌گذاری نخستین اجلاس توسعه پایدار شهر مازندران اظهار داشت: سوم تا ششم بهمن نمایشگاه صنعت هتلداران، صنایع دستی و غذایی در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که هزار و 550 متر مربوط به اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان مازندران است.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که به تک محصول متکی نباشیم و باید تلاش کنیم به سمت جایگزینی صنعت نفت برویم که مهم‌ترین صنعت، صنعت گردشگری است.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران با اشاره به اینکه صنعت گردشگری مهم‌ترین صنعت جهت توسعه اقتصاد بوده که با ورود هر گردشگر به اندازه 30 بشکه نفت خام درآمد وارد کشور می‌شود، تصریح کرد: در ارائه برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری همه به برند گردشگری اشاره کردند که این امر نشان دهنده اهمیت این موضوع است و در استان ظرفیت داریم اما تاکنون به عنوان یک ظرفیت خوب استفاده نشد.

وی گفت: بزرگ‌ترین ظرفیت استان جنگل، دریا و کویر بوده که و طبق گواهی یونسکو ایران جز 10 کشور نخست در زمینه گردگشری است.

اصغری با بیان اینکه توجه به صنعت گردشگری راهی برای رهایی از وابستگی به درآمد نفت است، خاطرنشان کرد: با ورود هر گردشگر حداقل هزار و 200 دلار درآمد عاید کشور شده که نیازمند نگاه ویژه دولت و بخش خصوصی در این حوزه است.

وی بیان کرد: هزار و 153 هتل یک تا پنج ستاره، 662 هتل آپارتمان، 102 مجتمع اقامتی، 147 پانسیون و 441 مرکز بوم‌گردی در کشور فعالیت می‌‌کند.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران گفت: نگاه سه قوه به صنعت گردشگری نگاهی حمایتی است که باید در تمام زمین‌‌های گردشگری به ویژه بوم‌گردی به عنوان یک برند مهم گردشگری توجه ویژه داشته باشیم.

اصغری افزود: برگزاری اجلاس توسعه پایدار شهر مازندران، بهترین فرصت جهت استفاده از ظرفیت‌های مازندرانی‌های مقیم خارج استان و بهره‌گیری از ظرفیته‌ای واقعی استان جهت جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 29دی 96، کدمطلب:1631792، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
درسته که پتانسیل های مناسبی داره ولی هنوز اونجور که باید روی این حوزه سرمایه گذاری کافی نشده و نمیشه روی سود این صنعت هنوز حساب باز کرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین