پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۳۴۹
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
علاء الدین بروجردی: آمریکا به دنبال تخریب روابط تهران و پکن است...

شعارسال : رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره ابهامات مطرح شده با فرض کوتاهی دولت چین در حادثه سانچی تاکید دارد: مستندات و گزارش نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس حاکی از انجام وظیفه چین در این موضوع است.

علاء الدین بروجردی در این باره گفت : نایب رییس کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی بعد از این سانحه عازم شانگهای شد و با مقامات چین مذاکره و مسائل میدانی را از نزدیک هم زمان با وزیر رفاه و کارگروه اجتماعی پی‌گیری کرد.


وی با تشریح گزارش نایب رییس کمیسیون امنیت مجلس درباره اقدامات و عملکرد دولت چین در این سانحه تاکید کرد: گزارش نماینده مجلس نیز مبتنی بر این است که این گمانه زنی ها مبنی بر کوتاهی دولت چین در این سانحه غیرواقعی است و مبنایی ندارد .

بروجردی روابط جمهوری اسلامی ایران با چین را حسنه توصیف و تصریح کرد: جدای از تمامی این مسائل دولت ها در این قبیل از حوادث مسئولیت دارند و تصور می کنم چین به مسئولیت خود در این زمینه عمل کرده است.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: مقامات کشورهای ذی ربط در این بازخوانی جعبه سیاه حضور داشته باشند تا اطلاعات همه کامل تر شود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطر نشان کرد :این خط انحرافی آمریکا است که روابط جمهوری اسلامی ایران و چین را تخریب کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری عصر ایران ، تاریخ انتشار: 30 دی 1396، کدخبر: 586928، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین