پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۳۵۹
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان اصفهان ایمن‌سازی سی‌وسه‌پل با طرح قبلی متفاوت است. مواد مورد استفاده از چوب نیست بلکه از فلز است و از لحاظ سبک اجرایی و معماری به بنا و سیما آسیب نمی‌رساند.

شعار سال: فریدون اللهیاری با اشاره به نرده‌گذاری سی‌وسه‌پل اظهار داشت: نرده گذاری الزاماً باید انجام شود؛ ایمن‌سازی سی‌وسه‌پل با طرح قبلی متفاوت است. مواد مورد استفاده از چوب نیست بلکه از فلز است و از لحاظ سبک اجرایی و معماری به بنا و سیما آسیب نمی‌رساند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان اصفهان گفت: با وجود اینکه در ایمن‌سازی یک چیز جدید روی پل قرار می‌گیرد، اما راه دیگری نیست زیرا این پل به عنوان یک معبر عمومی در حال استفاده بوده و طبیعی است که معبر عمومی با این حجم تردد باید ایمن‌سازی شود.

وی بیان کرد: پس از سی‌وسه‌پل ایمن‌سازی پل خواجو را در دست اقدام داریم اما سی‌وسه‌پل در اولویت است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 29دی 96، کدمطلب:۶۴۰۵۴۷۹، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین