پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۳۷۹
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
بررسی‌های اولیه مقام‌های نیروی دریایی در پاناما نشان می‌دهد نفت‌کش ایرانی سانچی، پروتکل‌های امنیتی را رعایت کرده است.

شعارسال:بررسی‌های اولیه مقام‌های نیروی دریایی در پاناما نشان می‌دهد نفت‌کش ایرانی سانچی، پروتکل‌های امنیتی را رعایت کرده است.

به گزارش خبرگزاری ها، بررسی‌های اولیه مقام‌های نیروی دریایی در پاناما نشان می‌دهد نفت‌کش ایرانی سانچی، پروتکل‌های امنیتی را رعایت کرده است.

نفت‌کش سانچی بعد از تصادف با یک کشتی فله‌بر چینی در دریای چین شرقی، غرق شد. تمامی ۳۲ خدمه این کشتی، شامل ۳۰ ایرانی و ۲ نفر اهل بنگلادش جان باختند.

نفت‌کش سانچی تحت پرچم پاناما حرکت می‌کرد و به همین دلیل جعبه سیاه آن برای بررسی‌های بیشتر تحویل مقامات این کشور شده است.

«فرناندو سولارزانو» رئیس دریانوردی بازرگانی پاناما به رویترز گفت هیچ نشانه‌ اولیه‌ای مبنی بر اینکه کشتی غرق‌شده پروتکل‌های امنیتی را نقض کرده باشد مشاهده نشده است.

وی علی‌رغم این اضافه کرد که تحقیقات درباره این حادثه ممکن است چندین ماه یا حتی چندین سال طول بکشد.

سولورزانو که اواخر وقت روز پنجشنبه در این مصاحبه شرکت کرده بود افزود: «سانچی تمام گواهینامه‌های فنی معتبر و ضمانت نامه‌های مالی لازم را بر اساس توافقنامه‌های بین المللی در اختیار داشت.»

سولورزانو اظهار داشت تمام کشتی‌هایی که تحت پرچم پاناما حرکت می‌کنند باید از الزامات شدیدی تبعیت نمایند. سولورزانو تصدیق کرد که این حادثه می‌تواند تاثیر منفی بر ثبت کشتی‌ها در پاناما داشته باشد، چون میزان حوادث در نزد کشتی‌هایی که تحت پرچم پاناما حرکت می‌کنند پایین است.

گروهی بین المللی از کارشناسان از کشور‌های چین، ایران، هنگ کنگ و کشور‌های متبوع خدمه کشتی به زودی کار تجزیه و تحلیل دستگاه ضبط داده‌های سفر سانچی را که اطلاعات مختلف مربوط به عملکرد سانچی و مسیر آن را ضبط کرده است شروع خواهد کرد تا علت این تصادف را تعیین نماید.

سالها طول میکشد؟؟؟ خدا وکیلی الف تو این حرفو باور میکنی؟اگه تو باور کردی به جون مادرم منم قبول میکنم

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت الف ، تاریخ انتشار30دی 96،کد خبر: 3961030012 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین