پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۴۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
مدیرکل هواشناسی استان هرمزگان گفت: طبق نقشه‌های موجود و مشاهدات میدانی در حال حاضر شرایط آب‌های خلیج فارس برای دریانوردی بحرانی است.

شعارسال: مدیرکل هواشناسی استان هرمزگان گفت: طبق نقشه‌های موجود و مشاهدات میدانی در حال حاضر شرایط آب‌های خلیج فارس برای دریانوردی بحرانی است.

سعید رنجیر، با اشاره به آغاز ناپایداری‌های دریایی از روز جمعه تاکنون اظهار داشت: طبق نقشه‌های پیش‌بینی شدت این ناپایداری‌های به ویژه در امروز و امشب محسوس است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد وزش باد نسبتا شدید غربی و گرد و غبار در خلیج فارس هستیم که به تدریج در ساعات آینده افزایش سرعت باد به تنگه هرمز و دریای عمان نیز می‌رسد.

مدیرکل هواشناسی استان هرمزگان اضافه کرد: این امر سبب می‌شود علاوه بر مواج شدن دریا، بروز پدیده گرد و غبار نیز در این نواحی شاهد باشیم.

رنجبر با بیان اینکه تا ساعات ظهر امروز احتمال رگبار پراکنده باران در مناطق شرقی استان دور از انتظار نیست اضافه کرد: فردا صبح از میزان سرعت باد کاسته و شرایط پایداری بر روی استان حاکم می‌شود.

وی ادامه داد: در ساعات گذشته به ویژه از ساعات اولیه امروز در اعلامیه‌های متعدد از تمامی بخش‌های فعال دریایی و دستگاه‌های مربوطه خواسته‌ایم که در ترددهای دریایی نهایت احتیاط را داشته باشند.

مدیرکل هواشناسی استان هرمزگان با بیان اینکه حتی‌الامکان باید از ترددهای غیرضرور پرهیز شود، اضافه کرد: تا اعلام مجدد سازمان هواشناسی نیاز است محدویت‌های اعمال شده برای ایمنی بیشتر حفظ شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 1 بهمن 1396، کدخبر: 1633538، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
هرموقع شرایط دریا بحرانی میشه گرد و خاکم کل زندگیمونو احاظه میکنه! پس کی قراره ما هم یه نفس راحت بکشیم؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین