پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۴۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید در بودجه سال 97 شهرداری اصفهان موضوع پهنه بندی زلزله و بررسی نقاط زلزله خیز شهر اصفهان دیده شود و امید داریم در این زمینه گامی مهم برداشته شود.

شعارسال: رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید در بودجه سال 97 شهرداری اصفهان موضوع پهنه بندی زلزله و بررسی نقاط زلزله خیز شهر اصفهان دیده شود و امید داریم در این زمینه گامی مهم برداشته شود.

فتح الله معین، امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: بودجه سال 97 شهرداری اصفهان در بهمن ماه ارائه می شود، این ماه همواره ماه خیرات، برکات و تحولات مهمی برای کشور بوده است که امیدواریم این خیر در برنامه و بودجه شهری اصفهان متبلور شود.

وی با بیان اینکه زلزله های مکرر پایتخت و نقاط دیگر کشور نشان می دهد که تا چه اندازه مقاوم سازی در کشور مهم است، افزود: در بودجه سال 97 شهرداری اصفهان موضوع پهنه بندی زلزله و بررسی نقاط زلزله خیز شهر اصفهان دیده شود و امید داریم در این زمینه گامی مهم برداشته شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تولد حضرت زینب (س) و روز پرستار، ادامه داد: جامعه پرستاری ایران مطالبات و خواسته های مختلفی دارد و در حال حاضر به اندازه سه برابر خدمات دهی پرستاران نیاز به خدمات پرستاری در کشور وجود دارد.

معین با اشاره به اینکه عدد 40 عدد پر معنایی در فرهنگ ایران اسلامی است، تصریح کرد: امیدواریم در سالروز 40 سالگی انقلاب اسلامی مدیریت کشور وارد عقلانیت ویژه شود و دانش محوری را مبنای حرکتی خود قرار دهد.

وی تاکید کرد: از ابتدای این ماه تا نهم آن فرصت رسیدگی به بودجه 97 در کمیسیون های شورای اسلامی شهر اصفهان است که با سه روزی که در هفته گذشته نیز بر روی بودجه، بررسی هایی انجام شد جمعا شورا 12 روز فرصت بررسی بودجه 97 شهر اصفهان را دارد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از 10 تا 16 بهمن ماه نیز بودجه در جلسات کمیسیون تلفیق بررسی خواهد شد و پس از آن یک هفته به معاونت برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان فرصت داده خواهد شد تا تغییرات و اصلاحیه‌ها را در بودجه منظور کرده تا درآمدها و هزینه‌های شهرداری در بودجه سال 97 متوازن شود.

معین خاطرنشان کرد: بر اساس این زمان بندی پس از 23 بهمن ماه به مدت شش روز کاری در جلسه علنی شورای شهر اصفهان بودجه به تصویب می رسد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 1 بهمن 1396، کدخبر: 96110100322، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
از سالیان دورتر باید در بودجه جدی تر گرفته میشد
ا.ح75
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
40 سال گذشته ، اگه تغییری در مدیریت میخواست ایجاد شه باید تا الان میشد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین