پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۵۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۷۳ واحد مسکن با هزینه ۳ میلیارد و ۳۲۱ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان واگذار می‌شود.

شعار سالهدایت صفری با بیان اینکه به‌منظور بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی با رویکرد محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود، اظهار داشت: رویکرد کمیته امداد در اجرای برنامه‌های ویژه ایام دهه فجر تبیین دستاوردها و خدمات برجسته این نهاد در بخش‌های اشتغال، مسکن، فرهنگی و حمایتی است.

وی افزود: رویکرد کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف، توانمندسازی فکری، فرهنگی و در نهایت اقتصادی آن‌ها بوده و تلاش می‌کنیم در برنامه‌های اجرایی ایام دهه فجر نیز خدمات ارائه‌ شده به مددجویان تحت حمایت این نهاد مبتنی بر شاخص‌های توانمندساز به گروه‌های مختلف مددجویی ارائه شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان به برنامه‌های اجرایی این نهاد در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: پرداخت 283 میلیون تومان کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به 101 زوج نیازمند تحت حمایت کمیته امداد از برنامه‌های مهم اجرایی این نهاد در حوزه تحکیم بنیان خانواده در ایام دهه فجر امسال است.

وی واگذاری 173 مسکن مددجویی با هزینه 3 میلیارد و 321 میلیون تومان را برای مددجویان شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی این نهاد در دهه فجر اعلام کرد و گفت: از برنامه‌های دیگر این نهاد در ایام دهه فجر امسال پرداخت یک میلیارد و 775 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به 140 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل اعتبارات داخلی این نهاد و منابع بانکی است.

صفری افزود: افتتاح آموزشگاه‌های قالی‌بافی در مناطق روستایی استان زنجان برای مهارت‌آموزی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به 410 مددجوی زنجانی و بهره‌برداری از 33 طرح کارگاهی ایجاد شده برای جامعه هدف این نهاد از برنامه‌های دیگر حوزه اشتغال در ایام دهه فجر امسال است.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد نیز در ایام دهه فجر امسال پیش‌بینی‌ شده است، گفت: از برنامه‌های مهم فرهنگی کمیته امداد استان زنجان در ایام دهه فجر امسال اعزام 305 مددجوی تحت حمایت این نهاد به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و عتبات عالیات است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در بین دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با موضوع انقلاب اسلامی، گفتمان دینی و ولایت‌مداری را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این نهاد در ایام دهه فجر اعلام کرد و افزود: برگزاری مجالس سخنرانی با استفاده از کارشناسان علوم دینی و اساتید حوزه و دانشگاه با موضوع انقلاب اسلامی و تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) از برنامه‌های دیگر فرهنگی کمیته امداد استان زنجان در ایام دهه فجر امسال است.

وی به بازدید از خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با همراهی مسئولان استانی و شهرستانی را در قالب طرح مفتاح الجنه به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی این نهاد در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌ شده است در ایام دهه فجر امسال از 150 خانوار موفق تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در بخش‌های مختلف از جمله اشتغال، فرهنگی، ورزشی و بیماران خاص و صعب‌العلاج دیدار به‌عمل‌ آمده و از آن‌ها تفقد و دلجویی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 1بهمن 96، کدمطلب:1633683، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
173 واحد مسکن واقعا تعداد کمی نیست و تعداد خانواده های زیادی رو تحت پوشش خودش قرار میده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین