پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۶۱۴
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: به دستور استاندار و به منظور افزایش اشتغال، پیش نویس تشکیل ستاد احیا ظرفیت های راکد و بلا استفاده استان در دستور کار قرار گرفته است.

شعار سال: رضا رحیمی روز یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید افزود: فعالسازی ظرفیت های راکد شامل سه بخش واحدهای راکد، ظرفیت های اقتصادی و نیز نیروی انسانی در استان می شود.

او ادامه داد که این ظرفیت ها در حوزه های فرآوری، تکمیل زنجیره های ارزش یا سایر ظرفیت هایی که ما می توانیم برای نیروی انسانی استان اعم از کارهای تجاری و اقتصادی ایجاد بکنیم؛ وجود دارند.

رحیمی تاکید کرد که در توجه به ظرفیت ها اول باید به ظرفیت های انسانی توجه شود به عنوان مثال باید بتوانیم تاجرانی تربیت کنیم که قادر به صادرات دام زنده و نیز وارد کردن گوشت باشند.

وی ابراز امیدواری کرد در این حوزه کارهای اقتصادی خوبی به خصوص در بحث اشتغال و نیز ارزش افزوده انجام شود.

به گفته او در استان کرمانشاه ظرفیت هایی مانند قیر طبیعی، منیزیم، سنگ آهن، پشم، ظرفیت های کشاورزی، زیتون، بسته بندی حبوبات و غیره وجود دارند که راکد مانده اند.

در این جلسه همچنین مشکلات چهار واحد تولیدی که با بانک ها یا دستگاه های اجرایی مانند اداره مالیات مشکل داشتند، بررسی شد.

رحیمی در این خصوص نیز گفت: امیدواریم با حل مشکل این واحد ها ظرفیت تولیدی 100 درصدی آنها برای افزایش اشتغال فعال شود.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای نرخ بیکاری 22 درصد است.

هم اکنون بیش از یک هزار واحد تولیدی با 30 هزار نفر اشتغالزایی در استان کرمانشاه فعال است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 1بهمن 96، کدمطلب:82802961، www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین