پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۶۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان گفت: کل بدهی شهرداری‌های استان کردستان ۲۸۹ میلیارد تومان است.

شعارسال: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان گفت: کل بدهی شهرداری‌های استان کردستان ۲۸۹ میلیارد تومان است.

جمشید اسدی عصر امروز در مراسم معارفه جدید شهردار دهگلان که در سالن آمفی تئاتر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری این شهر برگزار شد، با اشاره به قانون مالیات بر ارزش افزوده که در سال 87 نهایی و تصویب شد، اظهار داشت: این قانون مبنای کار برای بخشی از درآمدهای شهرداری قرار گرفته و سالیانه مازاد بر سهم شهرداری‌های استان، از این منابع کمک‌هایی را برای شهرداری‌ها اخذ کرده‌ایم.

وی گفت: بودجه مصوب شده شهرداری دهگلان در سال گذشته 4 میلیارد و 400 میلیون تومان بود اما به دلیل عدم تحقق بودجه، اصلاحیه‌ای دادند و بر مبنای آن اصلاحیه بودجه شهرداری دهگلان به دو میلیارد و 939 میلیون تومان کاهش یافت.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان تصریح کرد: سال گذشته ظرفیت بسیار خوبی برای شهرداری‌ها ایجاد شد و اعتبار بسیار مناسبی برای شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت استان جذب کردیم و اعتبار ویژه‌ای به دهگلان اختصاص داده شد.

وی بودجه شهرداری دهگلان را با توجه به اعتبارات کمکی و همچنین عملکرد 3 ماهه آخر سال شش میلیارد و 449 میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: 220 درصد بودجه اصلاحیه‌ای که شهرداری دهگلان تعریف کرده بود، تحقق پیدا کرده است.

اسدی افزود: سال گذشته از محل بند "و" تبصره 6 قانون بودجه 95، اعتبارات مالیات ارزش افزوده استانی و تبصره 2 ماده سوخت که توسط وزارت کشور توزیع می‌شود 3 میلیارد و 500 میلیون تومان به شهرداری دهگلان کمک کردیم.

وی اظهار کرد: امسال نیز دو میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار به شهرداری دهگلان تخصیص یافت.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان گفت: همچنین امسال 5 میلیارد و 100 میلیون تومان بودجه برای شهرداری دهگلان تصویب شد و لازم است که شهردار جدید در این دو ماه باقیمانده تا پایان سال عزمش را جزم کند و با کمک شورا خدمات خوبی را انجام دهد.

وی اضافه کرد: تا پایان سال نیز اعتبارات دیگری در حد 200 میلیون تومان برای پروژه‌های عمرانی تعریف کرده‌ایم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نیروهای مازاد در شهرداری‌ها خاطر نشان کرد: شهرداری دیگر ظرفیت پذیرش نیروی جدید ندارد و با جذب نیرو در شهرداری‌ها به شدت برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 3 نفر از شهرداران به دلیل جذب نیروی جدید بازخواست شده‌اند، ادامه داد: هر نیرویی که بخواهد وارد شهرداری شود باید از طریق آزمون استخدامی جذب شود!

اسدی خطاب به شهردار جدید دهگلان، وی را به رعایت انضباط مالی فراخواند و افزود: در راستای بیانات رهبری و اقتصاد مقاومتی لازم است که انضباط مالی را در دستور کار خود قرار دهید و پایین آوردن هزینه‌های غیر ضروری و صرفه جویی را لحاظ کنید.

وی اظهار کرد: با توجه به وضعیت استراتژیکی دهگلان که مسیری ترانزیتی است، باید ظرفیت‌سازی لازم برای استفاده از این موقعیت صورت بگیرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه کل بدهی شهرداری‌های استان کردستان 289 میلیارد تومان است، گفت: سهم بدهی شهرداری دهگلان از این میزان 3 میلیارد تومان بوده که نسبت به سایر شهرستان‌های استان مبلغ پایینی است.

اسدی با اشاره به اینکه باید پرداخت حقوق و مزایای پرسنل در اولویت قرار بگیرد، تاکید کرد: پرداخت حقوق نیروهای خدماتی جزو اولویت کاری باشد و توجه ویژه به این افراد شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 1 بهمن 1396، کدخبر: 1634386، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
واقعا عامل این همه برهکاری تو این همه نهاد و سازمان برای چی میتونه باشه؟ تا کی قراره این وضع بر سازمان ها و نها ها حکم فرما باشه؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
داره چه اتفاقی میفته؟اینهمه سازمان هس ک بدهکاریای میلیاردی دارن :/ پس این پولایی ک به بهانه های مختلف گرفته مبیشه چبیع م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین