پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۶۵۸
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش سلماس گفت:طرح مدارس مروج سلامت در 56 مدرسه شهری و روستایی سلماس با هدف ارتقای سلامت دانش آموزان در مدارس سطح این شهرستان اجرا می شود.
شعارسال: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش سلماس گفت:طرح مدارس مروج سلامت در 56 مدرسه شهری و روستایی سلماس با هدف ارتقای سلامت دانش آموزان در مدارس سطح این شهرستان اجرا می شود.

تورج سلاطین تمر ،‌ با اعلام خبر برگزاری طرح کشوری مدارس مروج سلامت در مدارس شهری و روستایی سلماس اظهار کرد: امروزه تامین سلامت مردم یکی از چالشهای عمده کشورها می باشد و تغییر در شیوه زندگی و نابودی محیط زیست همه انسانها را تحت تأثیر قرار داده است.

سلاطین تمر با اشاره به گسترش بیماری های غیرواگیر در جوامع بیان کرد: بسیاری از این بیماریها و اختلالات از طریق آموزش، ارتقاء سلامت و اقدام حمایتی قابل پیشگیری است و مدارس بهترین مکان آموزشی برای اجرای برنامه های بهداشتی در جامعه است .

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش سلماس با اشاره اجرای این طرح در 56 مدرسه شهری و روستایی شهرستان تصریح کرد: هدف کلی اجرای این برنامه در 18مدرسه روستایی و 38 مدرسه شهری، استقرار مفاهیم و ارتقای سلامت دانش آموزان است که با اجرای ارکان هشت گانه مدارس مروج سلامت توسط مدیر وکارکنان مدارس، مشارکت دانش آموزان وهچنین نظارت ممیزی داخلی مدارس وممیزی کارشناسان مرکز بهداشت همراه خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز طرح تمرینات کششی در کلاسهای مدارس مروج سلامت شهرستان از سال تحصیلی 97-96، یادآور شد: دانش آموزان همراه با اجرای تمرینات کششی در پشت میز و نیمکت به همراه معلم خود، با مهارت های زندگی سالم و اهمیت فعالیت بدنی مطلوب در زندگی آشنا شده و به تدریج با انجام حداقل یک ساعت فعالیت بدنی متوسط و شدید روزانه در مدارس به آگاهی های لازم و نگرش مثبت در انجام فعالیت های بدنی خواهند رسید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 2 بهمن 1396، کدخبر: 96110200746، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین