پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۷۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
مدیران شهری مشهد با هدف بزرگداشت یاد ملوانان کشتی سانچی یک پل روی کانال آب را در منطقه نه شهرداری مشهد را به «سانچی» نام‌گذاری کردند.

شعار سال: در ادامه روند نام‌گذاری و هویت‌سازی مدیران شهرداری مشهد، یک پل در منطقه نه شهرداری مشهد با نام «سانچی» افتتاح شد.

این پل که روی کانال آب و مقابل مدرسه‌ای پسرانه در این منطقه واقع شده، به مناسبت غرق شدن کشتی سانچی که طی آن 32 نفر از جوانان کشورمان در آن درگذشتند، به نام این کشتی نام‌گذاری شد.

در این مراسم که همزمان شهردار منطقه نه، جمعی از مسئولان آموزش و پرورش ناحیه شش، مجتبی بهاروند، رئیس کمیسییون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد نیز حضور داشت.

گفتنی است؛ شورای شهر مشهد تاکنون از 22 هفته شروع به کار خود، 12 جلسه علنی تشکیل داده است و موضوع تغییر نام خیابان‌ها و معابر شهری مشهد در دستورکار دو جلسه بوده است، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد پس از فوت مرحوم مریم میرزاخانی مصوب کرد یکی از اماکن شهری مشهد به نام وی نامگذاری شود و همچنین برای نام‌گذاری بلواری به نام مرحوم هاشمی رفسنجانی دو دستور جلسه گذرانده، اولی تعیین مهلتی برای انتخاب بلوار به نام مرحوم هاشمی رفسنجانی به شهرداری و دومین دستور جلسه برای نامگذاری بلوار میثاق به نام آن مرحوم بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 30 دی 96، کد مطلب: 13961030001254، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
کار قشنگ.و نمادینی بود
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
این رفتار ها برای ایرانیان در سطح خیلی بالایی انجام میشه ولی ای کاش در عمل هم به قول شاعر که میگه از عمل کار براید پیشتاز بودیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین