پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۷۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
رامبد جوان در تازه‌ترین پروژه تجاری‌اش به سراغ سلبریتی‌های اینستاگرامی با برند #تگ_استار رفته است.سلبریتی‌هایی که در اینستاگرام به محتوای طنز، تبلیغ رستوران‌ها و فروشگاه‌ها، تولید دابسمش و از این قبیل موضوعات می‌پردازند.

شعار سال: رامبد جوان در تازه‌ترین پروژه تجاری‌اش به سراغ سلبریتی‌های اینستاگرامی با برند #تگ_استار رفته است. سلبریتی‌هایی که در اینستاگرام به محتوای طنز، تبلیغ رستوران‌ها و فروشگاه‌ها، تولید دابسمش و از این قبیل موضوعات می‌پردازند.

اما مهمانان دیگر این مراسم افرادی بودند که از بستر رقص و موضوعات هجو در فضای مجازی شناخته شده‌اند که این موضوع تعجب‌برانگیز است.

افرادی که صرفاً زندگی خود را با رنگ و لعاب به اصطلاح امروزی لاکچری در اینستاگرام به اشتراگ می‌گذارند و درآمدی از این تبلیغات به دست می‌آورند. به این افراد اینفلوئنسر می‌گویند که در فضای مارکتینگ و سبک زندگی فعالیت می‌کنند.

اینفلوئنسر مارکتینگ، بازاریابی تأثیرگذار است، افرادی سرشناس در اجتماع، که توانسته‌اند مخاطبان زیادی را جذب کنند. اینفلوئنسر‌ها ممکن است در جامعه شخصیتی محبوب، مانند ورزشکاران یا بازیگران باشند.

ویژگی اینفلوئنسر‌ها

اینفلوئنسر‌ها ممکن است دارای پنج ویژگی زیر باشند:

درگیر انجمن‌ها، جنبش‌های سیاسی، مؤسسات خیریه و... هستند. دارای شبکه‌های بزرگ اجتماعی هستند، به دنبال دیگران هستند و به آن ها اعتماد دارند، دارای منافع متعدد و گوناگون هستند.

با افزایش چشمگیر استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند، افراد زیادی هستند که در شبکه‌های اجتماعی عضو شده و در آن فعالیت می‌کنند. در ایران، دو شبکه اجتماعی اینستاگرام (نرم‌افزار اشتراک‌گذاری تصویر) و پیام‌رسان تلگرام، بیشترین تعداد کاربر را نسبت به شبکه‌های اجتماعی دیگر دارند. در این میان اینفلوئنسر‌ها با بهره‌گیری از این فرصت، توانسته‌اند به جذب مخاطبان بپردازند. بازاریابی افراد تأثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ به شکلی از بازاریابی گفته می‌شود که تمرکز آن به جای بازار هدف بر روی افراد تأثیرگذار قرار گرفته است. اینفلوئنسر مارکتینگ به دنبال اشخاص تأثیرگذار و سپس خریداران بالقوه تأثیر گرفته از آن ها می‌پردازد و بازاریابی را در جهت فعالیت‌های این افراد هدایت می‌کند.

تلنت‌شو‌های شبکه‌های ماهواره‌ای

حال این سؤال پیش می‌آید که آیا این پروژه می‌خواهد به سلبریتی‌هایی که بدون هیچ پیش‌زمینه آکادمیک و محتوایی در فضای مجازی معروف شده‌اند رسمیت ببخشد یا مدل تلنت‌شو‌های شبکه‌های ماهواره‌ای را در ایران از بستر شبکه‌های اینترنتی دنبال کند؟

حضور رامبد جوان در این پروژه که برنامه موفق خندوانه را در سالیان گذشته از شبکه نسیم روی آنتن برده است چقدر می‌تواند به معروف کردن این نوسلبریتی‌ها منجر شود؟!

آیا فعالیت‌های تگ_استار به تأمین محتوای سازمان صدا و سیما که به تازگی به خواننده‌ها و استندآپ کمدین‌های نوظهور که از بستر فضای مجازی رشد کرده‌اند، تأثیر خواهد گذاشت؟!

آیا این افراد با رسمی‌تر کردن فعالیت‌هایشان به دنبال معرفی خود در بستر رسمی و حقوقی، ذیل یک برند و به عنوان الگو برای نسل جوان دهه هفتادی و نوجوان دهه هشتادی هستند؟

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 1 بهمن 96، کد مطلب: 3343392، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
یکی از چرت ترین برنامه هایی که تاحالا تماشا کرده ام همین خنده وانه است ، از هر روشی برای خنداندن مخاطب فروگذاری نمیکنند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین