پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۷۸۱
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
پیش از رسیدن بهمن ماه بود که شهرداری کرج از اجرای طرح محدودیت زوج و فرد در هسته مرکزی کلانشهر کرج از ابتدای بهمن تا آخر اسفند خبر داد.

شعار سال: روز موعود رسید، شهرداری طبق همان برنامه اعلام کرد که محدودیت زوج فرد از ساعت 17:30 یکشنبه یکم بهمن ماه آغاز می‌شود.

قرار بود این طرح روزانه به مدت چهار ساعت در هسته مرکزی شهر کرج اجرا و 69 دوربین پلاک‌خوان و 10 دوربین نظارت برای اجرای دو ماهه آن به کار گرفته شود. اما گویا رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز این طرح را فاقد وجاهت قانونی عنوان و اجرای آن را منوط به تصویب شورای ترافیک استان دانسته بود.

پس از طرح این موضوع، خبرنگار ما با معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار کرج تماس گرفت، احمد افضلی اعلام کرد که مصوبه شورای ترافیک برای اجرای محدودیت زوج فرد موجود است.

انتشار تایید اجرای محدودیت و رد آن باعث سردرگمی مردم کرج شده بود تا اینکه خسرو ارتقایی گفت: قرار شد این طرح با حضور شهرداری، پلیس و استانداری در جلسه شورای ترافیک به بحث و بررسی گذاشته شود و تا قبل از تشکیل این جلسه اجرا نخواهد شد.

ارتقایی افزود: جلسه شورای ترافیک همین هفته برگزار خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 1 بهمن 96، کد مطلب: 96110100275، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین